Close up of an executive hands holding a pen and indicating where to sign a contract at office
З народження Олександра Романівна проживає в селі Степанці та нещодавно стала черговою клієнткою, яка отримала адміністративні послуги в межах сервісу «Мобільний адміністратор» від працівників Степанецького відділу ЦНАП вдома.
Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію Степанецької громади.
Про потребу Олександри Романівни у послугах розповіла її донька Людмила, яка звернулася до ЦНАП та лишила відповідну заявку.
Кожен може допомогти людям, які за віком чи станом здоров’я не можуть отримати послугу в приміщенні ЦНАП чи на віддаленому робочому місці адміністратора.
Варто лише звернутися до ЦНАП за адресою: село Степанці, вул. Героїв України, 10 або за номером телефону: 0800 501 121 (дзвінки з мобільного безкоштовні). Працівник ЦНАП надасть консультацію та перевірить, чи може людина отримати послугу віддалено. Після підготовки всіх необхідних документів, він виїде за місцем проживання заявника та надасть адміністративну послугу.
Виїзд працівника ЦНАП здійснюється виключно у межах Степанецької громади. З умовами замовлення сервісу «Мобільний адміністратор» та переліком адміністративних послуг можна ознайомитись на сайті сільської ради в розділі ЦНАП, в рубриці «Сервіс Мобільний адміністратор».
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що УЗД-діагностику почали проводити у Канівському ЦПМСД (фото).
До пізньої ночі у Черкаській області лунала повітряна тривога. Про це повідомляє Kanos із…
Виконавчий комітет 16 жовтня ухвалив рішення «Про початок опалювального періоду 2025-2026», яким передбачалося запустити центральну…
Про наслідки ракетно-дронової атаки на Канів 10 жовтня та їх ліквідацію говорили під час засідання…
Жителя Бобрицької громади Сергія Пісьмака нагородили почесним нагрудним знаком «Золотий хрест». Про це повідомляє Kanos…
Служба безпеки ліквідувала ще одну схему ухилення від мобілізації, яка діяла на Черкащині. Про це…
Відповідне рішення ухвалили під час позачергового засідання виконавчого комітету Канівської міської ради, що відбулося у…