Девальвація гривні спричина збільшення попиту на продукцію «Нашої ряби»

  • 21.10.2015
  • Перегляди 577
  • Коментарі 0
Протягом липня-вересня поточного року один з найбільших виробників м'яса птиці в Україні «Миронівський хлібопродукт», ряд потужностей якого знаходяться і на Канівщині,  збільшив реалізацію курячого м'яса більш ніж на 5 тис. тонн до 150,26 тис. тонн порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

Про це повідомляє офіційний сайт компанії, інформує «Kanos».

Як зазначається у повідомленні, в результаті значної девальвації гривні внутрішній попит на курятину посилився в результаті переходу споживачів на більш доступні види м'яса. 

Що ж стосується експорнтної складової, то в 3 кварталі 2015 року він склав 34,585 тис. тонн, що, згідно з даними компанії, на 22% менше, ніж у липні-вересні 2014 року. Дана ситуація спричинена за рахунок скорочення продажів продукції компанії у країни СНД.

Натомість, повідомляється, що в країни Європейського Союзу компанія експортувала 8 тис. тонн в 3 кварталі, за 9 місяців цей показник становив більш ніж 19,65 тис. тонн. Серед поточних напрямів поставки продукції компанією - 17 країн: Нідерланди, Німеччина, Румунія, Польща, Ірландія, Бельгія, Кіпр, Італія, Литва, Естонія й інші.
Коментарі (0)

Додати коментар
Введіть число