Після осінньо-зимового періоду близько 50% доріг обласні знаходилося в незадовільному стані.

Причин такого становища декілька, та найперше - це низький рівень фінансування дорожнього господарства області. Також однією з причин є те, що за останній час зросла інтенсивність руху транспорту, насамперед великовагового, а дороги, побудовані переважно ще радянською владою в минулому столітті, не розраховані на вантажівки загальна вага яких досягає 60 тон, це псує дорожнє покриття і як наслідок дороги руйнуються повністю. Звісно, від такого стану доріг в першу чергу страждають пересічні громадяни, які пересуваючись ними, псують не тільки своє майно, а й свої нерви.

На одній з минулорічних сесій Черкаської обласної ради депутат Вадим Гайович підняв гостро питання про ще одну проблему дорожнього господарства області – порушення правил експлуатації доріг. Обранець розповів як підсів у одну з вантажівок, яка їхала через черкаський міст і розговорив водія, той зізнався – перевозить 85 тон., разом з вантажівкою це більше ніж 100 тон.

Після шокуючої інформації було багато консультацій з фахівцями, які оцінили рівень пошкоджень доріг області і пояснили, що близько 90 відсотків збитків дорожньому господарству області, по суті, завдано пересуванням та стоянками вантажівок з надмірною вагою.

Як виявилося це найбільше псує дорожнє покриття, а згодом призводить до його повного руйнування погодними умовами.

На тій же сесії Вадим Юрійович підняв питання про необхідність термінового створення мережі вагових комплексів, які б перекривали всі основні в'їзди в Черкаську область, та відповідне рішення, на жаль, не було ухвалене.

Сьогодні Гайович запевняє, що продовжить боротися за створення мережі вагових комплексів і такої справедливої системи розподілу утриманих коштів від переваги, яка б давала надходження до місцевих бюджетів та дорожнього фонду. А згодом ці гроші можна було б витрачати на ремонт і експлуатацію доріг. А тих хто свідомо псує дороги, заробляючи на цьому, треба карати космічними штрафами, переконаний обранець. Та для реалізації такого плану, як зазначає Вадим Юрійович потрібно ще багато чого зробити, в тому числі ініціювати ряд змін в законодавство.

Також зі слів депутата важливим є на сьогоднішній день здійснювати безперервні ремонті роботи дорожнього покриття, саме для цього існують відповідні районні, міські та обласні програми.

За інформацією з Черкаської обласної ради на наступній сесії, яка відбудеться 8 вересня 2017 року планується винести на розгляд проект рішення «Про внесення змін до обласної програми фінансування ремонту доріг загального користування державного і місцевого значення, які проходять територією Черкаської області, та розвитку дорожньої інфраструктури на 2016-2018 роки».

 


«Як депутат, який опікується Лівобережною та Наддніпрянською Черкащиною я вже запропонував додати до програми ремонту низку доріг м. Золотоноша, м. Канева, Золотоніського, Канівського, Черкаського, Чигиринського, Драбівського та Чорнобаївського районів, які потребують негайного ремонту. Деякі дороги не просто зруйновані, а стали небезпечними для громадян, оскільки стають серйозною зоною ризику, коли автомобілі через високу ямковість змушені маневрувати, порушуючи правила і загрожуючи життю та здоров’ю водіїв, пасажирів та перехожих. Тому сьогодні депутати обласної ради докладають максимум зусиль, щоб роботи по ремонту автомобільних доріг були першочергово профінансовані, а дороги були приведені до належного стану. Адже життя і здоров’я черкащан – першочерговий пріоритет обласної ради», - зазначив Вадим Гайович.