Сир «Сорочинський», який компанія «Клуб сиру» почала випускати у квітні минулого року, увійшов до рейтингу «100 кращих товарів України».
Про це інформує «Kanos» із посиланням на сайт компанії.
Незважаючи на складні економічні умови та спад у галузі, у квітні минулого року компанією були запущені у виробництво 4 новинки сирів, розроблені за власною рецептурою: «Грюн Вальд», «Сорочинський», «Неаполітанський» та «Діжонський».
За 9 місяців загальний обсяг продажу цих сирів склав 210 тонн. Нові сири отримали нагороди Національної асоціації молочників «Укрмолпром» та у рамках Міжнародного Дегустаційного конкурсу.
А сир «Сорочинський» ввійшов до рейтингу «100 кращих товарів України» у категорії «Продовольчі товари».
Загалом, за 2015 рік компанії «Клуб сиру» вдалося розширити власний асортимент та реалізувати 7 690 тонн продукції. У найбільших торгових мережах торгова марка «Клубу сиру» знаходиться на 2-му місці рейтингу в продажах категорії твердих сирів і порівняно з 2014-тим роком підвищила частку продажів на 17 %, а в грошовому вираженні на 34 %.
Зауважимо, що згідно повідомлення, у 2016-му році компанія планує зберегти темпи зростання на рівні 15% та залучити нових споживачів на українському та світовому ринку.
До пізньої ночі у Черкаській області лунала повітряна тривога. Про це повідомляє Kanos із…
Виконавчий комітет 16 жовтня ухвалив рішення «Про початок опалювального періоду 2025-2026», яким передбачалося запустити центральну…
Про наслідки ракетно-дронової атаки на Канів 10 жовтня та їх ліквідацію говорили під час засідання…
Жителя Бобрицької громади Сергія Пісьмака нагородили почесним нагрудним знаком «Золотий хрест». Про це повідомляє Kanos…
Служба безпеки ліквідувала ще одну схему ухилення від мобілізації, яка діяла на Черкащині. Про це…
Відповідне рішення ухвалили під час позачергового засідання виконавчого комітету Канівської міської ради, що відбулося у…