Сир «Сорочинський», який компанія «Клуб сиру» почала випускати у квітні минулого року, увійшов до рейтингу «100 кращих товарів України».
Про це інформує «Kanos» із посиланням на сайт компанії.
Незважаючи на складні економічні умови та спад у галузі, у квітні минулого року компанією були запущені у виробництво 4 новинки сирів, розроблені за власною рецептурою: «Грюн Вальд», «Сорочинський», «Неаполітанський» та «Діжонський».
За 9 місяців загальний обсяг продажу цих сирів склав 210 тонн. Нові сири отримали нагороди Національної асоціації молочників «Укрмолпром» та у рамках Міжнародного Дегустаційного конкурсу.
А сир «Сорочинський» ввійшов до рейтингу «100 кращих товарів України» у категорії «Продовольчі товари».
Загалом, за 2015 рік компанії «Клуб сиру» вдалося розширити власний асортимент та реалізувати 7 690 тонн продукції. У найбільших торгових мережах торгова марка «Клубу сиру» знаходиться на 2-му місці рейтингу в продажах категорії твердих сирів і порівняно з 2014-тим роком підвищила частку продажів на 17 %, а в грошовому вираженні на 34 %.
Зауважимо, що згідно повідомлення, у 2016-му році компанія планує зберегти темпи зростання на рівні 15% та залучити нових споживачів на українському та світовому ринку.
Доба в Черкаській області почалась з повітряних тривог. Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію очільника…
У Каневі провели акцію «Світло Героїв» — вечір пам’яті, вдячності й любові до тих, хто…
З вечора п'ятниці Черкащина була на тривозі — в області працювали сили та засоби ППО.…
У четвер, 4 вересня відбудеться продовження І чергового засідання ХХІІІ сесії Канівської міської ради. Про…
Обласні медики повідомили, яким чином жителі Черкащини можуть викликати екстрену медичну допомогу в умовах перебоїв…
Складно не помітити, як матча стала постійним гостем у кав’ярнях і стрічках соцмереж. Цей яскраво-зелений…