Уже третій рік Канів приєднаний до комунікаційної платформи «Відкрите місто» (www.opencity.in.ua), яка дозволяє жителям оперативно та просто інформувати місцеву владу про проблеми в місті, зокрема, про неприбране сміття, аварії на лініях електромереж, непрацюючі вуличні ліхтарі тощо.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію із сайту Канівської міської ради.

Комунікаційна платформа «Відкрите місто» створена для взаємодії громадян, місцевих органів влади, громадських об’єднань та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громад. Це простий у користуванні веб-ресурс, що використовує відкриті карти Google.

За допомогою «Відкритого міста» кожен житель міста чи селища, який приєднався до платформи, може ініціювати вирішення важливої для громади проблеми. Платформа дозволяє описати проблему, відмітити її на карті, підкріпити фото або відео (якщо є) та сформувати електронний запит. Також вона передбачає можливість перевірити, в якому статусі знаходиться проблема: відкрита, прийнята чи закрита. Для зручності можна завантажити на мобільний телефон додаток "Відкрите місто". Таким чином кожен може підказати місцевій владі, на що їй насамперед звернути увагу, та проконтролювати хід виконання проблеми.

Наразі на сторінці «Канів» платформи «Відкрите місто» зареєстровано більше 20 повідомлень, які, зокрема, стосуються ям на дорогах, аварійних дерев, неприбраного сміття, відсутності каналізаційних люків тощо.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що Канів приєднається до комунікативної платформи «Відкрите місто».