Наприкінці минулого року у Канівському (нині Черкаському) районі було впроваджено національний проєкт «Пересувні відділення», який має на меті трансформувати та автоматизувати відділення на всій території України задля зростання ефективності та максимального задоволення потреб сільських мешканців, розширення спектру послуг у селі та покращення умов праці та зарплатні для співробітників компанії.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Степанецької громади.

Проєктом передбачається зміна формату роботи відділень поштового зв’язку у сільській місцевості частину стаціонарних нерентабельних поштових відділень замінили пересувні ВПЗ з мобільними бригадами (начальник відділення, водій-супроводжувач, листоноша). У селах з більшою завантаженістю пошти, додатково працюють листоноші села, аби забезпечити місцевих жителів повним та своєчасним сервісом.

АТ «Укрпошта» не є бюджетною організацією, відповідно самостійно визначає плани та завдання, кількість відділень поштового зв’язку та працівників, в такому обсязі, щоб мати можливість покрити витрати та забезпечити рентабельну діяльність.

Пересувні відділення працюють 5 днів на тиждень та приїжджають у населені пункти Степанецької ОТГ за визначеним графіком. Для кожного населеного пункту розрахований оптимальний графік роботи пошти в залежності від потреб населення. До сіл з кількістю мешканців менше 100 жителів, авто заїжджає один раз на тиждень, до 500 – двічі, до 1200 – тричі, більше 1200 жителів – чотири, або п’ять разів на тиждень, залежно від потреби. У ці самі дні листоношами проводиться доставка. А у населених пунктах, де навантаження більше, працює постійна листоноша села, навіть у ті дні, коли авто «Укрпошти» не приїжджає.

Перелік послуг, які можна отримати як у пересувного відділення, так і у листоноші, залишився незмінним: можна відправити та отримати листи,повідомлення, посилки, придбати знаки поштової оплати, друковану продукцію (календарі, газети тощо) та товари народного споживання, оформити передплату на газети та журнали, оплатити комунальні послуги тощо. Доставка пенсії, соціальної допомоги залишається без змін.

Будь які зауваження щодо якості надання послуг співробітниками пересувних відділень жителі сіл Степанецької ОТГ можуть надати територіальному менеджеру – Аллі Юріївні Ямашкіній за телефоном: 050-900-49-14.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що кардіолог та офтальмолог проведуть безкоштовну консультацію мешканцям Степанецької громади.