Публічні консультації на обрання слогану області завершився - жителі регіону надали перевагу варіанту «Черкащани – місце сили».

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Черкаської ОДА.

Цей варіант набрав найбільше голосів, тож його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, інформують у Департаменті регіонального розвитку ОДА.

Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених Institute Respublica / Інститут «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%.

Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Далі робоча група візьметься за розробку брендбуку.

Нагадуємо, конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що у Канівській РДА обговорили питання виплати заробітної плати вчителям таганчанської школи.