Фахівці Управління культури та охорони культурної спадщини разом із департаментом провели онлайн-навчання для музеїв та заповідників Черкаської області щодо роботи в соціальній мережі Instagram.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію пресслужби Черкаської ОДА.

Проєкт «Музей в кишені» передбачає створення та ведення сторінок в Instagram відповідних установ задля інформування та приваблення туристів. Тому спеціалісти Департаменту регіонального розвитку розповіли представникам комунальних установ про те, як змістовно та візуально наповнювати свій акаунт. А спеціалісти нашого Управління показали технічний бік роботи в Instagram.

«У сучасному світі сторінки у соціальних мережах – це візитівка кожного і саме через них можна залучати нових відвідувачів. Тому практику ведення Інстаграму ми впроваджуємо і серед наших закладів. Дуже приємно гортати стрічку у Фейсбуці або Інстаграмі і бачити результати роботи наших комунальних установ. Ми завжди аналізуємо і оновлюємо свою роботу. Розуміємо, що молодь – це також наша цільова аудиторія. Зараз залучаємо усі можливі інструменти, щоб зацікавити і їх. Сьогоднішній тренінг – це ще один крок до популяризації ведення акаунтів у соцмережах. Це допоможе зацікавити якомога більше туристів і проінформувати багато людей про те, які у нас чудові заповідники та музеї», – резюмувала очільниця управління культури ЧОДА Людмила Фіть.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що із міського бюджету закупили дезінфікуючі засоби для виборчих дільниць.