На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада й триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію пресслужби Черкаської ОДА.
Бренд – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, кажуть в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих до цього процесу.
Брендинг – не короткочасний проєкт, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучилися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. У Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.
Варіант слогану повинен: бути коротким, не більше 4-х слів; характеризувати регіон; передавати харизму Черкащини; розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони; легко запам’ятовуватися; продовжити речення: «Черкащина це…»; бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули; мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі в конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».
Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.
Слоган і логотип не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста – на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що презентували туристичну карту Черкащини.
Плати або помри.
А “Золоту підкову Черкащини” тепер куди можна запхнути чи притулити?
З усіма проблемами сьогодення вже розібрались, тепер можна і за розробку чергового слогану та бренду сідати.
Середня заробітна плата в черкаській області за вересень 2019 року – 8939 грн.
https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0/
Або – це 364 дол.США.
Така саме заробітна плата у ЗРУЙНОВАНІЙ Сирії.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD_%D0%B7%D0%B0_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%8E_%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%8E_%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%8E
З чим я вас і поздоровляю…
То їм конче слоган потрібен ?!
Я би видав це слоган, але Святелик тоді точно буде мати реального шансу написати на мене заяву до поліції.
Навіщо воно мені таке ?!
https://www.google.com
[url=https://www.google.com]https://www.google.com[/url]
https://www.google.com
https://www.google.com