Завершено проведення ремонтних робіт правого проїзду мосту через річку Рось в Канівському районі на автодорозі Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію із прес-служби САД у Черкаській області у Facebook.

У зв’язку із закінченням ремонту правого проїзду мосту через річку Рось, 2 жовтня ремонтні роботи розпочалися на його лівій стороні. Вже проведено фрезерування старого асфальтобетонного покриття, тривають роботи з демонтажу залізобетонного перильного та металевого бар’єрного огородження. Також проводиться розбирання тротуарних блоків та демонтаж захисного шару бетонного покриття та гідроізоляції прогонової будови мосту.

Наразі лівий проїзд мосту огороджено бетонними блоками для захисту працівників від наїзду автотранспорту. Рух автотранспорту по мосту не перекривався і зараз проводиться по відремонтованому правому проїзду.

Постійний технічний нагляд за якістю проведення ремонтних робіт здійснюють спеціалісти Відділу якості, технічного контролю та нових технологій і Лабораторії з контролю якості Служби автомобільних доріг у Черкаській області та ДП «Дорожній контроль якості».

Світлина від Служба автомобільних доріг у Черкаській області.

Світлина від Служба автомобільних доріг у Черкаській області.

Світлина від Служба автомобільних доріг у Черкаській області.

Міст через річку Рось на ділянці км 23+852 на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук побудований у 1969 році. В результаті довготривалої експлуатації, негативного впливу кліматичних умов, збільшення інтенсивності руху автомобільного транспорту, у тому числі великовагового більше 40 тонн, відбувалося руйнування балок прогонових будов, деформаційних швів та асфальтобетонного покриття. За результатами обстеження мосту фахівцями державного підприємства «Укрдіпродор» було виявлено ряд серйозних дефектів та недоліків, які потребують їх негайного усунення.

Під час поточного середнього ремонту мосту через річку Рось на автодорозі Р-10 буде влаштоване нове асфальтобетонне покриття проїзної частини, водовідведення, тротуару, нове бар’єрне та перильне огородження, відремонтовано опори, прогонові споруди, замінено балки, влаштовано тротуари та нанесено дорожню розмітку. Також буде влаштовано нове асфальтобетонне покриття на підходах до шляхопроводу, встановлено нові дорожні знаки. Роботи із поточного середнього ремонту мосту завершаться до кінця цього року. Проведення поточного середнього ремонту мосту через річку Рось фінансується за рахунок коштів митного експерименту.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на правій стороні мосту через річку Рось вкладають верхній шар асфальтобетону.