Ще з минулого літа на Комплексі з переробки курчат-бройлерів для співробітників підприємства почав працювати масажний кабінет. З того часу його послугами скористалися понад  380 працівників, кожен з яких пройшов один або два курси масажу від 5 до 10 сеансів.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію ПрАТ «Миронівська птахофабрика».

Як розповів керівник відділу охорони праці Олександр Безпаленко, ідея створити такий сервіс виникла з міркувань піклування про людей та їх здоров’я: «Насамперед, ми керувалися потребами працівників цехів, адже люди на виробництві працюють фізично й, будемо відверті, – праця в них нелегка. Крім того, здебільшого, це монотонна робота, що передбачає повторення однакових рухів, а отже й навантаження одних і тих самих частин тіла. Проте, актуальним проєкт став і для офісних співробітників, які практично увесь день проводять за комп’ютером, в сидячому положенні».

Зі свого боку завідувачка медичного пункту Ольга Аніщенко відзначила, що масаж є дуже важливим та корисним для людей, специфіка роботи яких передбачає постійне навантаження на хребет та суглоби:

– Це елементарна допомога лікувального чи профілактичного характеру, що запобігає розвитку захворювань опорно-рухового апарату. І наші працівники, що дуже важливо, можуть отримати її безпосередньо на роботі та абсолютно безкоштовно. Всі ми знаємо, що нині послуги масажу не дешеві, та й щоб їх отримати, треба їхати до міста, записуватися заздалегідь тощо. А тут все доступно й зручно, а головне – фахово та якісно! Тому, однозначно, це дуже корисна справа, адже таким чином ми допомагаємо співробітникам бути здоровішими та покращуємо їх працездатність.

Однак, варто відзначити, що запорука успіху будь-якої справи – люди, які її рухають! І з цим у масажному кабінеті все відмінно. Кваліфікований спеціаліст, чудова людина, професіонал з великої літери – саме так кажуть про масажиста Людмилу Майстренко, яка працює тут з першого дня його відкриття, її керівники та відвідувачі кабінету.

– У Люди справді золоті руки! – ділиться враженням Людмила Дашевська, старший контролер відділу контролю якості. – Я вже вдруге проходжу курс масажу й відчуваю неймовірний ефект і користь для свого організму. Загалом же люди дуже вдячні підприємству за таку ініціативу, це дійсно турбота й увага до своїх працівників. Виробництво динамічне, ми всі задіяні на своїх процесах, але в цій круговерті треба знаходити час для себе. І якраз масаж дає можливість зупинитися на півгодинки, перепочити й відновити сили.

Позитивно відгукується про ідею створення масажного кабінету й сама Людмила Майстренко. Каже, що таке благо для співробітників нині справжня рідкість на підприємствах: «Люди приємно здивовані! Спочатку несміливо цікавилися, перепитували чи дійсно це безкоштовно, а тепер масаж дуже популярний серед працівників. Практично щодня приходять та записуються на курс».

Додамо, що масажний кабінет працює у будні з 8-00 до 17-00. Щодня Людмила приймає по 12-14 клієнтів. Каже, що хоч навантаження й відчутне, темпів зменшувати не збирається:

– Все дуже просто – я люблю свою справу, якою займаюся вже 23 роки! Звичайно це постійні фізичні зусилля, навантаження, але мені дуже подобається бачити як покращується самопочуття моїх пацієнтів, як вони відчувають цю користь та ефективність від масажу. Для мене моя робота це справжній поклик, справа життя, тому втома відходить на другий план.

«Ми ж хочемо щиро подякувати Людмилі за невтомну самовіддану працю та добре серце! А тим паче сьогодні, коли вона святкує свій День народження! Міцного вам здоров’я, родинного щастя й добробуту, всіляких успіхів та здійснення мрій! Пишаємось, що ви в команді Миронівської птахофабрики!», - зазначено у повідомленні.

Немає опису світлини.

На зображенні може бути: у приміщенні

На зображенні може бути: 1 особа та у приміщенні

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що спільними зусиллями працівників МХП та виконкому на канівській набережній провели толоку (фото).