Канів долучився до реалізації пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та здійснюється попередній електронний запис на прийом (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) до відділів державної реєстрації актів цивільного стану та надання консультацій фахівцями відділів ДРАЦС.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Канівського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області.

 Веб-портал є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до Канівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області наступні заяви:

Про державну реєстрацію шлюбу;

Про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;

Про розірвання шлюбу подружжя ,яке не має дітей;

Про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;

Про зміну імені;

Про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

Про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

Про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Також, з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті

Ви зможете:

Зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми;

Заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану;

Надіслати скановані копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

Обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану;

Здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

Отримати он-лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь-якого питання, що належить до його компетенції.

Для он-лайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (dracs.minjust.gov.ua(20) і зареєструватися. Для цього треба ввести логін та електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом в особистий кабінет заявника. У своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану. Зазначені підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів з дня подачі заяви.

Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділів заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визнає визначає Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», а дії працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 №1187/5.

‪Нагадаємо нещодавно ми писали, що більшість свідоцтв про народження у Каневі вручають у пологовому.