У наступному році планують відновити залізничне сполучення Канів-Миронівка

Минулого тижня Верховна Рада схвалила Закон України «Про державний бюджет України на 2022 рік». Одним з пріоритетних напрямків видатків став розвиток інфраструктури, залізниці, аеропортів та річкового транспорту. На модернізацію яких було закладено значну частину бюджетних коштів – 141,8 млрд.грн.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію із сайту Міністерства фінансів України.

«Формуючи держбюджет на 2022 рік ми намагалися максимально розподілити  кошти на всі життєво важливі сфери для країни. Одним з пріоритетних напрямків фінансування було і залишається модернізація та будівництво нової сучасної інфраструктури. Зокрема на наступний рік на розвиток інфраструктури передбачено рекордні 141,8 млрд грн. Ці кошти будуть спрямовані на реконструкцію, будівництво, та утримання  доріг державного та місцевого значення, а також на модернізацію залізниці, аеропортів і річкового транспорту», – повідомив заступник Міністра фінансів Олександр Кава.

Наразі вже активно ведеться будівництво нової швидкісної автодороги Н-31 Решетилівка – Дніпро. У Решетилівці це шосе відгалужується у бік Дніпра від нещодавно збудованого швидкісного шосе М-03 Київ – Полтава – Харків. Завершення будівництва автодороги Н-31 створить можливість для мешканців Дніпра, Запоріжжя та південної частини Донецької області доїхати автомобілем з Дніпра до Києва, не порушуючи швидкісний режим за 4 години. Нині така поїздка займає близько 7 годин.

У наступному році також передбачені кошти на будівництво та реконструкцію мостів. Зокрема, це всім відомий Запорізький міст та лівобережні з’їзди з Дарницького мосту у Києві. Також продовжиться будівництво нового мосту у Кременчуці, роботи на якому вже цього року.

Окрім того, у 2022 році за кошти держбюджету розпочнеться капітальний ремонт траси М-05 Київ – Одеса у Миколаївській, Одеській, Кіровоградській та Черкаській областях. За планом ділянку цієї траси на Одещині буде доведено до категорії 1А (автомагістраль із дозволеною швидкістю руху 130 км/год). Значна увага також буде приділена і ремонтам територіальних доріг. Це дороги в областях, які поєднують між собою великі населені пункти з обласними центрами.

Також на наступний рік буде збільшено фінансування Укрзалізниці з держбюджету до 5,2 млрд грн. З цих коштів – понад 3 млрд грн планується направити на купівлю нових пасажирських вагонів, включно з 70 вагонами для денних швидкісних поїздів. Інші 2 млрд грн будуть направлені на фінансування проектів з будівництва та модернізації пасажирської залізничної інфраструктури. Дані кошти підуть на завершення електрифікації ділянки Житомир – Новоград-Волинський із відновленням об’їзду станції Новоград-Волинський-1 та завершення електрифікації станції Черкаси – Тараса Шевченка з відновленням об’їзду на станції Тараса Шевченка.

Окрім того, наразі вже опрацьовуються і інші проекти, серед яких розвиток системи Київ Сіті Експрес, будівництво другої колії на ділянці Київ – Миронівка, відновлення розібраної лінії Миронівка – Канів, що дозволить запустити потяги до цього туристично містечка, електрифікація лінії Ворожба – Суми для запуску швидкісних електропоїздів Київ – Суми, і відновлення лінії Галич – Підвисоке для скорочення тривалості поїздки до Івано-Франківська та курортів Карпат на 2-3 години, електрифікація ділянки Новозолотарівка – Лисичанськ, що дозволить запустити поїзд Київ – Лисичанськ з тривалістю поїздки близько 7 годин. А також електрифікація ділянки Гребінка – Черкаси з  будівництвом об’їзду на станції Гребінка та електрифікація ділянки Житомир – Бердичів. 

Не залишилося без уваги будівництво і реконструкція аеропортів та розвиток річкового транспорту. У 2022 році на будівництво нових та реконструкцію вже існуючих аеропортів буде виділено 3,5 млрд грн. За ці кошти планується будівництво двох нових аеропортів у Дніпрі та Закарпатті. А також розпочнеться реконструкція вже існуючого аеропортів у Вінниці та Херсоні. 

742 млн гривень – буде направлено на ремонт судноплавних шлюзів.

«Розбудовуючи інфраструктуру держави ми не тільки створюємо умови для бізнесу та розвитку економіки в цілому, ми забезпечуємо швидкість надання медичної допомоги, а також реагування на різні надзвичайні ситуації. Ми створюємо можливість для населення країни бути мобільними і в залежності від потреби швидко переміщуватися між містами України. Ті кошти, які наразі вже затвердженні в держбюджеті на 2022 рік є яскравим прикладом інвестицій держави в людей, в свою країну та наше подальше майбутнє!», – підсумував Олександр Кава.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що мешканців Канівської громади запрошують на обговорення проєкту бюджету на 2022-ий рік.

Liza

View Comments

  • Це добре..., гелікоптери - літають, пароплави - ходять, будуть курсувати - поїзда! Залишиться ще побудувати аеропорт! Бред, зелений...

      • Ти був ще вчора... Ну туда й тобі дорога!...

        • Клоун без цирка, як ре5ькас без святелика....... вроді і фігура, а не функціонує.....

  • Інтересно, шо вони курять? Чи нюхають

    • Такому насєлєнію як ви - на козах їздити, а не на потязі

      • Ми на обкурених козлах поїдем. А ти кидай курить, бо задишка замучить, як вагон тягнутимете.

  • В Каневі був побудований в 1914 р залізничний вокзал і залізничний міст через Дніпро, залишки якого так і стоять... Міст через Дніпро був підірваний спеціалістами НКВС в серпні 1941 року.
    Залізниця Ліпляве-Канів-Миронівка була демонтована вже після Другої світової війни.

    Не пройшло і 100 років, як нарешті влада української держави взялась за інфраструктурі практично.
    Нарешті!!!!!

  • Аби вони Канів-Київ щось збудували швидкісне - щоб за 20 хвилин і у столиці....
    То це був би реальний поштовх для міста.

    • Швидко в Київ їздять на гвинтокрилах.
      А канівський покупець їздить в Миронівку в магазини, там дешевше, ніж в Каневі, і вибір кращий.
      А в Київ на таксі тіко багетенькі їздять, а таких у нас : я , ренькас , святелик, і решта міськради та їх посіпак

  • На Миронівку запустим бронепоїзд. Чого йому стоять без діла?

  • Залізниця Гришине ( Красноармійськ) - Рівне - Кєльце (Польща), повинна була проходити через Новомосковськ, Золотоношу, Канів, Житомир. Починали її будувати перед першою світовою війною, продовжували будувати перед другою світовою, та так і не закінчили. То може і справді чаклун був правий, добудують таки її після війни з Росією ( географічна назва, що поробиш)...

Recent Posts

Трьох полеглих Героїв з Канівської громади посмертно відзначили орденом «За мужність» (фото)

Нагороди загиблих канівців днями отримали члени їх родин у Черкаській районній військовій адміністрації. Про це…

2 години ago

У Канівській громаді шукають патронатних вихователів

Патронатна родина приймає в свою сім’ю дитину та надає їй тимчасовий прихисток і турботу та…

4 дні ago

Банерну виставку «(Не)забута святиня: Канівська Святоуспенська архимандрія крізь віки» презентують канівцям

У Шевченківському національному заповіднику у Каневі 15 серпня відбудеться відкриття банерної виставки «(Не)забута святина: Канівська Святоуспенська…

4 дні ago

«Цвітіння Дніпра» — фахівці пояснили, чому купання в зеленій воді небезпечне

Спеціалісти роз’яснили, чим зумовлений природний феномен «цвітіння води» та що варто про нього знати. Про…

4 дні ago

Для оборонців передали черговий транш допомоги із Черкащини (фото)

Цього разу від відповідального бізнесу, що швидко відгукнувся на запити низки підрозділів. Про це повідомляє Kanos із…

4 дні ago

Два випадки захворювання на сказ виявили у Канівській громаді

За перше півріччя 2025 року на Черкащині виявили 66 підтверджених випадків сказу у тварин, з…

5 днів ago