Відремонтувати ділянку дороги від мосту та з’єднати велодоріжку із вулицею Шевченка пропонують канівські велолюбителі

На робочій зустрічі представників велоспільноти Канева із міським головою обговорили перспективи продовження облаштування велодоріжки.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Канівської міської ради.

Ще минулого року у рамках реалізації Громадського бюджету у парку на набережній Дніпра відокремили частину дороги на набережній для пересування велосипедистів.

Однак активісти пропонують, щоб велодоріжка в Каневі простяглася від набережної до підніжжя Тарасової гори.

«Насамперед хочу одразу наголосити, що я не проти велодоріжки в Каневі. Вважаю, вона потрібна і, зрештою, буде в нашому місті. Однак на сьогодні не все так просто. Я запрошував фахівців, ми виїжджали на місце, дивилися… Наразі вздовж дороги по вулиці Шевченка, що прямує до Тарасової гори (в тому місці, де є намір облаштувати велодоріжку), прокладені різні комунікації – колектор, водо- та газогін, мережі зв’язку тощо… Деяким з них по 50 років. Відтак, необхідно насамперед проводити геодезичну зйомку. Лише вона вартуватиме понад 100 тис.грн. Але без неї ми просто не пройдемо експертизу. Тільки потому можна готувати проект, в якому також варто враховувати особливості рельєфу, який потрібно буде вирівнювати. Це ще додаткові витрати. Відтак, в цілому за попередніми підрахунками вартість велодоріжки складатиме до 4 млн.грн», – зауважив Ігор Ренькас.

Розглядався й інший – дешевший варіант, а саме – відділити частину дороги для пересування велосипедистів. Втім, ширина вулиці цього зробити не дозволяє. 

«На сьогодні я не бачу реальної можливості втілити цей проект в життя. Тому не вважаю, що варто витрачати бюджетні кошти на ще одну документацію, яка просто ляже в мою шухляду. Окрім того, я вірю, що Канів не стоятиме на місці, а розвиватиметься і з часом ідею облаштування на набережній Променад-парку буде реалізовано. В такому разі, якщо допіру побудуємо велодоріжку, то її доведеться просто зносити, оскільки там передбачено вирівнювання всього рельєфу і створення широкої пішохідної зони», – резюмував міський голова.

У підсумку розмови зійшлися на тому, що на сьогодні можливо відремонтувати ділянку дороги від мосту (біля будинку по вул.Героїв Дніпра, 47) до перехрестя з вулицею Шевченка та продовжити велодоріжку, що вже є.

«Це вже більш реально. Тут ділянка дороги (300 м) давно потребує ремонту. Геодезична зйомка коштуватиме близько 20 тис.грн., виготовлення проекту – 30 тис.грн. Самі ж роботи обійдуться в 2 млн.грн. Будемо працювати над цим», – підсумував Ігор Ренькас.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на канівській набережній офіційно відкрили велодоріжку.

Liza

View Comments

  • У Богуславі (60 км. від Канева ) , на гранітному кар'єрі - тона щебню фракції 20х40 (самий ходовий для дорог) - 215 грн./ тонна. Якщо брати оптом, то можна ще меньше домовитися.

    https://www.google.com.ua/maps/@49.5275426,30.9193051,731m/data=!3m1!1e3?hl=ru

    У Каневі, у місцевих так званих підприємців , мінімально - 1 тона щебню 20х40 - 355 грн.

    Точна довжина ділянки дороги від мостка до вул. Шевченка - 261 м.
    https://wikimapia.org/#lang=en&lat=49.745712&lon=31.491065&z=17&m=w&gz=0;314902496;497440446;858;22947;2896;13033;536;10607;0;0

    Оренда автомобіля 30 тонн - 6 тис.грн./ смена

    Обємна вага 1 м.кубічного гранітного щебеню 20х40 - 1,35 тони

    Тобто, на дорогу довжиною 261 м., шириною 3,5 м. та з товщиною щебеневого покриття 0,15 м. - потрібно 137 м.кубічних щебню фракції 20х40 , або 185 тон.

    185 тон у Богуславі - коштують 40 тис.грн.

    Щоб доставити таку кількість щебню до Канева автомобілем вантажепідємністю 30 тон - потрібно зробити 6-ть. ходок За три робочі зміни цілком може впоратися один автомобіль - відстань лише 60 км. до Канева. - по 2-і- ходки на день.
    От же, транспортні витрати - 18 тис.грн.

    Витрати на погрузчик - на ПРОЗОРІЙ ТА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ - щоб підготувати дорогу під щебень та той щебень спланувати по дорозі - 9 тис.грн. (з розрахунку 350 грн./ година - 3 робочих дні )

    Інші витрати (у тому числі оренда виброкатка) - 10 тис.грн.

    Отже, якщо замовляти щебень без посередника, напряму в карєрі, та бульдозер замовляти на конкурсні основ, то дорога з щебневим покриттям товщиною 0,15 м. буде коштувати бюджету міста -
    40 (щебень) + 18(доставка) + 9(погрузчик) + 10(інші витрати ) = 77 тис.грн.

    За такою ж схемою - зверху такої щебневої підготовки - 0,12 м . гранвідсіву - 40 тис.грн.

    Отримуємо дорогу з щебневим покриттям довжиною 261 метр за 117 тис.грн.

    ***

    До речі, з карєру у Ракітному, 20х40 ПРИВЕЗУТЬ ДО Канева своїм транспортом - 325 грн./ тонна.
    Нагадаю, що у Каневі , у місцевих так званих підприємців, - 355 грн./ тона, але БЕЗ ДОСТАВКИ.
    З доставкою буде у кращому випадку - 375 грн./тонна

    Але , як то кажуть , диявол криється у деталях - У МІСЦЕВИХ НЕОБХІДНОГО ОБЄМУ НЕ МАЄ, от же вони будуть замовляти у кар'єрі, та напряму возити на дороги - НАКИНУВШИ ЗВЕРХУ СВОЮ МАРЖУ.

    185 тон з їх доставкою з Ракитного - 60 тис.грн.

    Ці ж самі 185 тон, але замовлені Ренькасом через місцевого посередника - своїх друзяк з місцевих так званих підприємців - будуть коштувати для платників податків вже 69 тон.

    ***

  • А ось вам інша історія - як Ренькас сплатив приватному підприємству 161 тис.грн. , а ДОРОГИ НЕ МАЄ.

    Але, спочатку - місцева загадка.

    https://i.ibb.co/XFnnSpb/111.jpg

    Докладніше про 161 тис. грн. та дороги - не має.

    https://kaniv.info/theme/sam-reshi-svoju-problemu-cherez-oficialnoe-obraschenie-zajavlenie-k-kanevskim-chinovnikam-i-deputatam.1505/page-38#post-37784

    ***

  • А Ренькас вже заздалегідь - хоче вхірачити зі своїми друзяками у ту дорогу 2 млн.грн. !!!

    Який талановитий господарник !!!

    На монумент щодо любові до Канева - 100 тис.грн. - це коли Степанецька громада зробила подібний монумент в якому у 2 рази більше літер за 30 тис.грн.

    ***

    Ще раз рахуємо :

    1. Проектна документація про яку Ренькас розповідає - 50 тис.грн.
    2. Щебнева підготовка про яку я вам на пальцях розповів - 117 тис.грн.

    Загалом - 167 тис.грн.

    ***

    Це що виходить , - за шар асфальту довжиною 261 метр , РЕНЬКАС запланував ЗРОБИТИ ХОРОШО своїм друзякам на суму 1 млн. 833 тис. грн. !!!!!

    ***

  • Бетон марки м350 коштує у Черкасах 1700 грн. за м.куб.

    Щоб облаштувати на дорозі довжиною 261 м., шириною 3,5 м. - ШАР БЕТОНУ М350 товщиною 0,15 м. - потрібно 137 метрів кубічних бетону.

    Вартість цього бетону - 235.900 грн.

    Доставка з Черкас до Канева такої кількості бетону у міксерах, замовлених НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ у Черкасах - 26 тис. грн. (11 ходок бетоносмесителем на 12 кубів)

    Прийняття такої кількості бетону у Каневі, укладання, підготовка - НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ - 137 кубів бетону - 50 тис.грн.

    Супутні витрати - 10 тис.грн.

    ЗАГАЛЬНА ЦІНА - 322 тис. грн.

    ****

    От же , як ми рахували раніше:

    - ЩЕБЕНЕВА ПІДГОТОВКА (шаром товщиною 0,27 м.) дороги від мостка до вул.Шевченко - 117 тис.грн.

    - БЕТОННА ОСНОВА ДОРОГИ (шар бетону М350 товщиною 0,15 м.) - 322 тис.грн.

    - ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - 50 тис.грн.

    - ІНШІ ВИТРАТИ (банкет, салют та народні гуляння) - 10 тис.грн.

    ***

    ЗАГАЛЬНИЙ КОШТОРИС БЕТОННОЇ дороги від містка до вул.Героїв Дніпра - 499 ТИС.ГРН.

    А Ренькас вже зібрався ВХІРАЧИТИ У ЦЮ ДОРОГУ - 2 МЛН.ГРН. !!!!

    Я вам діло кажу - ПОКИ МИ СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ НЕ ПОСАДИМО ЗА ГРАТИ цього талановитого орденоносця !!! - ДІЛА НЕ БУДЕ.

    ***

    До речі, мої знайомі, принципово возили у цьому році бетон з Черкас - ТАК ДЕШЕВШЕ ніж купувати у місцевих бариг.

    ***

  • Гамалій, та інші, як ви там себе називаєте - націоналісти - любителі вишиванок - коли у вас там чергова хода під прапорами та сльозами на очах ?!

    Треба прийти пофотографувати вас кумедних.

    Оголоси дату !!!

    ***

  • Хоча, Гройсман - це не той посадовець, який буде казати правду, бо та правда обурить суспільство.

    Бо існує інформація, що процент відкату на ремонту доріг складає від 20 до 50 відсотків, а у деяких випадках доходить до 70 відсотків.

    https://news.finance.ua/ua/news/-/241080/shemy-vidkativ-v-ukrayini-najprybutkovishyj-vyd-biznesu

    От же, 50 відсотків з 2 млн.грн. - це рівно 1 млн.грн., або 36 тис.дол.США..

    ***

  • Приходить розуміння - чому Ренькасу цікаво зробити цей відрізок дороги від містка до вул.Шевченко довжиною 261 м. за 2 МЛН.ГРН. ?!

    Приходить розуміння - чому Ренькасу не цікаво зробити цей відрізок дороги за 499 тис.грн. ?!

    Приходить розуміння - хто такі так звані канівські так звані націоналісти - наприклад Гамалій ?!

    Приходить розуміння - чому є усі ознаки вважати сучасний Канів - РАКОВОЮ ПУХЛИНОЮ НА тлі України ?!

Recent Posts

Наприкінці липня депутатів Канівської міськради зберуть на чергове засідання

У четвер, 31 липня відбудеться чергове засідання сесії Канівської міської ради. Про це повідомляє Kanos із посиланням…

13 години ago

На автодорозі Канів-Черкаси сталася ДТП — пасажирку госпіталізували (фото)

Дорожньо-транспортна пригода сталася 17 липня близько 16.00 години у селі Мошни Черкаського району. Про це…

13 години ago

Спортивно-родинний захід «Активні парки з МХП відбудеться у Каневі

Канівців разом із рідними запрошують долучатися до забігу, а також взяти участь у ярмарці та…

16 години ago

Жителя Черкащини судитимуть за одержання неправомірної вигоди за отримання можливості проходити військову службу в тилу (фото)

Прокурори Черкаської окружної прокуратури скерували до суду обвинувальний акт відносно мешканця м. Черкаси за фактом одержання неправомірної вигоди…

17 години ago

Надзвичайники ліквідували пожежу на 130 кв.м., яка виникла у Каневі через ворожу атаку (фото)

Про одного постраждалого наразі відомо через російську атаку по Каневу. Про це повідомляє Kanos із посиланням на…

1 день ago

Одна людина отримала травми у Канівській громаді під час ворожої атаки

У Канівській громаді триває ліквідація наслідків ранкової атаки. Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію очільника…

2 дні ago