На робочій зустрічі представників велоспільноти Канева із міським головою обговорили перспективи продовження облаштування велодоріжки.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Канівської міської ради.
Ще минулого року у рамках реалізації Громадського бюджету у парку на набережній Дніпра відокремили частину дороги на набережній для пересування велосипедистів.
Однак активісти пропонують, щоб велодоріжка в Каневі простяглася від набережної до підніжжя Тарасової гори.
«Насамперед хочу одразу наголосити, що я не проти велодоріжки в Каневі. Вважаю, вона потрібна і, зрештою, буде в нашому місті. Однак на сьогодні не все так просто. Я запрошував фахівців, ми виїжджали на місце, дивилися… Наразі вздовж дороги по вулиці Шевченка, що прямує до Тарасової гори (в тому місці, де є намір облаштувати велодоріжку), прокладені різні комунікації – колектор, водо- та газогін, мережі зв’язку тощо… Деяким з них по 50 років. Відтак, необхідно насамперед проводити геодезичну зйомку. Лише вона вартуватиме понад 100 тис.грн. Але без неї ми просто не пройдемо експертизу. Тільки потому можна готувати проект, в якому також варто враховувати особливості рельєфу, який потрібно буде вирівнювати. Це ще додаткові витрати. Відтак, в цілому за попередніми підрахунками вартість велодоріжки складатиме до 4 млн.грн», – зауважив Ігор Ренькас.
Розглядався й інший – дешевший варіант, а саме – відділити частину дороги для пересування велосипедистів. Втім, ширина вулиці цього зробити не дозволяє.
«На сьогодні я не бачу реальної можливості втілити цей проект в життя. Тому не вважаю, що варто витрачати бюджетні кошти на ще одну документацію, яка просто ляже в мою шухляду. Окрім того, я вірю, що Канів не стоятиме на місці, а розвиватиметься і з часом ідею облаштування на набережній Променад-парку буде реалізовано. В такому разі, якщо допіру побудуємо велодоріжку, то її доведеться просто зносити, оскільки там передбачено вирівнювання всього рельєфу і створення широкої пішохідної зони», – резюмував міський голова.
У підсумку розмови зійшлися на тому, що на сьогодні можливо відремонтувати ділянку дороги від мосту (біля будинку по вул.Героїв Дніпра, 47) до перехрестя з вулицею Шевченка та продовжити велодоріжку, що вже є.
«Це вже більш реально. Тут ділянка дороги (300 м) давно потребує ремонту. Геодезична зйомка коштуватиме близько 20 тис.грн., виготовлення проекту – 30 тис.грн. Самі ж роботи обійдуться в 2 млн.грн. Будемо працювати над цим», – підсумував Ігор Ренькас.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на канівській набережній офіційно відкрили велодоріжку.
Відповідно до Указу Президента України, за особисту мужність, виявлену у захисті державного суверенітету та територіальної…
Сім’ї з дітьми, які йдуть до першого класу, можуть отримати фінансову підтримку на підготовку до…
У середу, 20 серпня відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради. Про це повідомляє Kanos із…
За публічного обвинувачення прокурорів Черкаської обласної прокуратури суд визнав винними двох жителів області у вчиненні…
За результатами щотижневого моніторингу інфекційної захворюваності на гострі кишкові інфекції за період із 11 по…
Передчасно обірвалося життя Прогнімака Якова Івановича – знаного в Каневі та за його межами громадського…
View Comments
У Богуславі (60 км. від Канева ) , на гранітному кар'єрі - тона щебню фракції 20х40 (самий ходовий для дорог) - 215 грн./ тонна. Якщо брати оптом, то можна ще меньше домовитися.
https://www.google.com.ua/maps/@49.5275426,30.9193051,731m/data=!3m1!1e3?hl=ru
У Каневі, у місцевих так званих підприємців , мінімально - 1 тона щебню 20х40 - 355 грн.
Точна довжина ділянки дороги від мостка до вул. Шевченка - 261 м.
https://wikimapia.org/#lang=en&lat=49.745712&lon=31.491065&z=17&m=w&gz=0;314902496;497440446;858;22947;2896;13033;536;10607;0;0
Оренда автомобіля 30 тонн - 6 тис.грн./ смена
Обємна вага 1 м.кубічного гранітного щебеню 20х40 - 1,35 тони
Тобто, на дорогу довжиною 261 м., шириною 3,5 м. та з товщиною щебеневого покриття 0,15 м. - потрібно 137 м.кубічних щебню фракції 20х40 , або 185 тон.
185 тон у Богуславі - коштують 40 тис.грн.
Щоб доставити таку кількість щебню до Канева автомобілем вантажепідємністю 30 тон - потрібно зробити 6-ть. ходок За три робочі зміни цілком може впоратися один автомобіль - відстань лише 60 км. до Канева. - по 2-і- ходки на день.
От же, транспортні витрати - 18 тис.грн.
Витрати на погрузчик - на ПРОЗОРІЙ ТА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ - щоб підготувати дорогу під щебень та той щебень спланувати по дорозі - 9 тис.грн. (з розрахунку 350 грн./ година - 3 робочих дні )
Інші витрати (у тому числі оренда виброкатка) - 10 тис.грн.
Отже, якщо замовляти щебень без посередника, напряму в карєрі, та бульдозер замовляти на конкурсні основ, то дорога з щебневим покриттям товщиною 0,15 м. буде коштувати бюджету міста -
40 (щебень) + 18(доставка) + 9(погрузчик) + 10(інші витрати ) = 77 тис.грн.
За такою ж схемою - зверху такої щебневої підготовки - 0,12 м . гранвідсіву - 40 тис.грн.
Отримуємо дорогу з щебневим покриттям довжиною 261 метр за 117 тис.грн.
***
До речі, з карєру у Ракітному, 20х40 ПРИВЕЗУТЬ ДО Канева своїм транспортом - 325 грн./ тонна.
Нагадаю, що у Каневі , у місцевих так званих підприємців, - 355 грн./ тона, але БЕЗ ДОСТАВКИ.
З доставкою буде у кращому випадку - 375 грн./тонна
Але , як то кажуть , диявол криється у деталях - У МІСЦЕВИХ НЕОБХІДНОГО ОБЄМУ НЕ МАЄ, от же вони будуть замовляти у кар'єрі, та напряму возити на дороги - НАКИНУВШИ ЗВЕРХУ СВОЮ МАРЖУ.
185 тон з їх доставкою з Ракитного - 60 тис.грн.
Ці ж самі 185 тон, але замовлені Ренькасом через місцевого посередника - своїх друзяк з місцевих так званих підприємців - будуть коштувати для платників податків вже 69 тон.
***
А ось вам інша історія - як Ренькас сплатив приватному підприємству 161 тис.грн. , а ДОРОГИ НЕ МАЄ.
Але, спочатку - місцева загадка.
https://i.ibb.co/XFnnSpb/111.jpg
Докладніше про 161 тис. грн. та дороги - не має.
https://kaniv.info/theme/sam-reshi-svoju-problemu-cherez-oficialnoe-obraschenie-zajavlenie-k-kanevskim-chinovnikam-i-deputatam.1505/page-38#post-37784
***
А Ренькас вже заздалегідь - хоче вхірачити зі своїми друзяками у ту дорогу 2 млн.грн. !!!
Який талановитий господарник !!!
На монумент щодо любові до Канева - 100 тис.грн. - це коли Степанецька громада зробила подібний монумент в якому у 2 рази більше літер за 30 тис.грн.
***
Ще раз рахуємо :
1. Проектна документація про яку Ренькас розповідає - 50 тис.грн.
2. Щебнева підготовка про яку я вам на пальцях розповів - 117 тис.грн.
Загалом - 167 тис.грн.
***
Це що виходить , - за шар асфальту довжиною 261 метр , РЕНЬКАС запланував ЗРОБИТИ ХОРОШО своїм друзякам на суму 1 млн. 833 тис. грн. !!!!!
***
Бетон марки м350 коштує у Черкасах 1700 грн. за м.куб.
Щоб облаштувати на дорозі довжиною 261 м., шириною 3,5 м. - ШАР БЕТОНУ М350 товщиною 0,15 м. - потрібно 137 метрів кубічних бетону.
Вартість цього бетону - 235.900 грн.
Доставка з Черкас до Канева такої кількості бетону у міксерах, замовлених НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ у Черкасах - 26 тис. грн. (11 ходок бетоносмесителем на 12 кубів)
Прийняття такої кількості бетону у Каневі, укладання, підготовка - НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ - 137 кубів бетону - 50 тис.грн.
Супутні витрати - 10 тис.грн.
ЗАГАЛЬНА ЦІНА - 322 тис. грн.
****
От же , як ми рахували раніше:
- ЩЕБЕНЕВА ПІДГОТОВКА (шаром товщиною 0,27 м.) дороги від мостка до вул.Шевченко - 117 тис.грн.
- БЕТОННА ОСНОВА ДОРОГИ (шар бетону М350 товщиною 0,15 м.) - 322 тис.грн.
- ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - 50 тис.грн.
- ІНШІ ВИТРАТИ (банкет, салют та народні гуляння) - 10 тис.грн.
***
ЗАГАЛЬНИЙ КОШТОРИС БЕТОННОЇ дороги від містка до вул.Героїв Дніпра - 499 ТИС.ГРН.
А Ренькас вже зібрався ВХІРАЧИТИ У ЦЮ ДОРОГУ - 2 МЛН.ГРН. !!!!
Я вам діло кажу - ПОКИ МИ СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ НЕ ПОСАДИМО ЗА ГРАТИ цього талановитого орденоносця !!! - ДІЛА НЕ БУДЕ.
***
До речі, мої знайомі, принципово возили у цьому році бетон з Черкас - ТАК ДЕШЕВШЕ ніж купувати у місцевих бариг.
***
Гамалій, та інші, як ви там себе називаєте - націоналісти - любителі вишиванок - коли у вас там чергова хода під прапорами та сльозами на очах ?!
Треба прийти пофотографувати вас кумедних.
Оголоси дату !!!
***
"Під час будівництва доріг діють відкати до 7%. Буду просити НАБУ відстежити, кому йдуть гроші", - Гройсман.
12.05.17
https://censor.net.ua/ua/news/439616/pid_chas_budivnytstva_dorig_diyut_vidkaty_do_7_budu_prosyty_nabu_vidstejyty_komu_yidut_groshi_groyisman
***
Тобто, з 2 млн. грн. - 7 відсотків - це 140 тис.грн.
***
Хоча, Гройсман - це не той посадовець, який буде казати правду, бо та правда обурить суспільство.
Бо існує інформація, що процент відкату на ремонту доріг складає від 20 до 50 відсотків, а у деяких випадках доходить до 70 відсотків.
https://news.finance.ua/ua/news/-/241080/shemy-vidkativ-v-ukrayini-najprybutkovishyj-vyd-biznesu
От же, 50 відсотків з 2 млн.грн. - це рівно 1 млн.грн., або 36 тис.дол.США..
***
Приходить розуміння - чому Ренькасу цікаво зробити цей відрізок дороги від містка до вул.Шевченко довжиною 261 м. за 2 МЛН.ГРН. ?!
Приходить розуміння - чому Ренькасу не цікаво зробити цей відрізок дороги за 499 тис.грн. ?!
Приходить розуміння - хто такі так звані канівські так звані націоналісти - наприклад Гамалій ?!
Приходить розуміння - чому є усі ознаки вважати сучасний Канів - РАКОВОЮ ПУХЛИНОЮ НА тлі України ?!