Відповідне рішення було ухвалено під час останнього засідання виконавчого комітету Канівської міської ради у середу, 26 серпня.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням інформацію Канівської міської ради.
За інформацією начальника відділу освіти Надії Голди, у відділі освіти цього року відбулася реорганізація відповідно до якої інформаційно-методичний центр відділу освіти було ліквідовано. Натомість створено Центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Новостворена установа консультуватиме вчителів, надаватиме психологічну підтримку та поширюватиме інформацію про можливості підвищення кваліфікації. Відповідне Положення, яке регулює діяльність таких центрів, Уряд затвердив 29 липня 2020 року.
Штатний розпис Центру професійного розвитку педагогічних працівників у Каневі затвердили члени виконавчого комітету 26 серпня. Загальна кількість штатних одиниць передбачає 6,5 ставок. Це, зокрема, директор, практичний психолог, 4 консультанти, 0,5 ставки прибиральниці.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що у мікрорайоні Костянець заасфальтували ще одну вулицю (фото).
Доба в Черкаській області почалась з повітряних тривог. Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію очільника…
У Каневі провели акцію «Світло Героїв» — вечір пам’яті, вдячності й любові до тих, хто…
З вечора п'ятниці Черкащина була на тривозі — в області працювали сили та засоби ППО.…
У четвер, 4 вересня відбудеться продовження І чергового засідання ХХІІІ сесії Канівської міської ради. Про…
Обласні медики повідомили, яким чином жителі Черкащини можуть викликати екстрену медичну допомогу в умовах перебоїв…
Складно не помітити, як матча стала постійним гостем у кав’ярнях і стрічках соцмереж. Цей яскраво-зелений…
View Comments
Капець. Що той учитель від них отримає? Транжирте гроші далі. Чого бідні...
Роботи там з пустого в порожнє. Будь-який учитель практик дасть фору так званим працівникам центру професійного розвитку. Зате люди будуть отримувати ЗП.
І бабу Горленко на чолі Цунтру поставить баба Голда. Широко крокємо у світле майбутнє з шістдесятилітніми керівницями. Ура!!!!!