Через складну геологію, вихід ґрунтових вод та незадовільний модуль пружності ґрунту роботи мали зупинити та переглянути проєкт.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію САД у Черкаській області.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області звернулася до ДП «ДерждорНДІ» для проведення випробувань та надання рекомендацій.
Вирішити проблему науково-дослідний інститут запропонував трьома шляхами. Остаточне рішення залишалося за Науковою радою Укравтодору.
Що придумали?
Найоптимальнішим варіантом став тип конструкції дорожнього одягу зі збільшенням глибини влаштування дорожнього одягу до 56 см замість 34 см за рахунок влаштування двох додаткових шарів:
– ґрунту з піщано-гравійною сумішшю обробленої цементом;
– геогратки зі щебенево-піщаною сумішшю.
Наразі проводяться підготовчі роботи до влаштування шарів посилення дорожнього одягу. Водночас на ділянці дороги Н-02, де складнощів з облаштування шарів дорожнього одягу не виникало, ремонтні роботи не припинялися. Підрядник влаштував всі шари дорожнього одягу, в тому числі і верхній шар асфальтобетонної суміші на кільцевій розв’язці біля Канева та на підходах до неї.
Підрядна організація: ТОВ «Главшляхбуд».
Завершити оновлення автодороги Н-02 на обході міста Канева заплановано до кінця 2020 року.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на Канівському шлюзі тривають ремонтні роботи.
В ОВА оприлюднили уточнені дані про наслідки ворожих атак на Черкащині. Про це повідомляє Kanos…
Із ночі захисники нашого неба відбивали черговий ворожий напад: рф знову комбіновано атакувала Україну. Про…
Під час засідання планують продовжити розгляд проєктів рішень порядку денного, затвердженого 27 листопада. Про це…
За сприяння сільського голови Степанецької громади Олександра Яременка та депутата Черкаської обласної ради Володимира Братаніча…
З початком повномасштабного вторгнення для українців сформувався один беззаперечний пріоритет — зберегти країну та свою…
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора» інформує про намір збільшити тарифи на послуги із збирання, перевезення та…
View Comments
Кому треба, той знає куда!