Новий фарш – якісний та доступний продукт для людей

Сучасні підходи й технології, модернізація діючого та закупівля новітнього обладнання, без сумніву, – це все про розвиток та вдосконалення виробництва. Однак, не менш важливим у цьому процесі є пошук нових рецептур і продуктів – переконані на Комплексі з переробки курчат-бройлерів «Миронівської птахофабрики». І не безпідставно, адже тут постійно працюють у цьому напрямі та мають успіхи. Зокрема, у вигляді розробки нового виду курячого фаршу – фаршу, виготовленого з обрізків філе.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію пресслужби МХП.

 Координує  цей «творчий пошук» заступник директора з виробництва Максим Мазур. Розповідаючи історію створення продукту, він каже, що все почалося … з бажання урізноманітнити меню для працівників.

– Ідея виникла ще під час моєї роботи на «Оріль-Лідер». В результаті виробничого процесу в нас залишалися обрізки філе, що завжди перероблялися на ММО (м’ясо механічної обвалки для промислової переробки). Змінивши технологію та рецептуру, отримали продукт, що став чудовою основою фаршу для фрикадельок. Подальший розвиток продукту відбувся вже на «Миронівській птахофабриці». Ми подумали – чому б не спробувати виробляти такий фарш не лише для внутрішніх потреб, а й для споживача?! Адже досвід показав – він якісний і смачний. Таким чином, новий фарш, як кажуть, пішов у маси, і дозволив нам не тільки отримати справедливий дохід, а й задовольнити потенційну потребу в ньому.

«Загалом, до створення нового продукту активно долучилися всі спеціалісти, – наголосив Максим. – Одні шукали обладнання та зразок упаковки, інші думали над правильною назвою, яка б не суперечила діючим нормативним документам, треті подбали про безпосереднє впровадження продукту. Були й скептики цієї ідеї. Однак, я вдячний всім, адже як підтримка, так і скепсис ще більше мотивували нашу команду на позитивний результат».

І треба сказати – він перевершив всі очікування! За півроку виробництва вдалось отримати 4 млн грн прибутку. «Більше того, нині попит суттєво зростає! Переконаний, що до кінця року економічний ефект сягне 10 млн грн. Та найбільше вражає, що це не разовий успіх, а постійний прибуток підприємства на роки вперед», – коментує заступник директора.

Стосовно секрету успіху нового фаршу, то за словами Максима Мазура, він простий:

– Це соціальний продукт. Він має хороші якісні характеристики і разом з тим доступний за ціною. Саме такого співвідношення сьогодні потребує більшість населення.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що у Степанецькій ОТГ розпочнеться реалізація проєкту із очищення річки Росави.

Liza

Recent Posts

Виконком збереться на чергове засідання

У середу, 3 вересня відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради. Про це повідомляє Kanos із…

24 хв. ago

Чотири російські БпЛА знищили оборонці на Черкащині

Доба в Черкаській області почалась з повітряних тривог. Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію очільника…

4 години ago

«Світло Героїв»: у Каневі вшанували пам’ять захисників, полеглих за Україну (фото)

У Каневі провели акцію «Світло Героїв» — вечір пам’яті, вдячності й любові до тих, хто…

1 день ago

Дві російські ракети та 14 БпЛА знищили оборонці на Черкащині

З вечора п'ятниці Черкащина була на тривозі — в області працювали сили та засоби ППО.…

3 дні ago

Депутатів Канівської міськради скликають на продовження сесії

У четвер, 4 вересня відбудеться продовження І чергового засідання ХХІІІ сесії Канівської міської ради. Про…

4 дні ago

Альтернативні номери для виклику екстреної медичної допомоги в умовах перебоїв електроенергії та зв’язку

Обласні медики повідомили, яким чином жителі Черкащини можуть викликати екстрену медичну допомогу в умовах перебоїв…

4 дні ago