Сучасні підходи й технології, модернізація діючого та закупівля новітнього обладнання, без сумніву, – це все про розвиток та вдосконалення виробництва. Однак, не менш важливим у цьому процесі є пошук нових рецептур і продуктів – переконані на Комплексі з переробки курчат-бройлерів «Миронівської птахофабрики». І не безпідставно, адже тут постійно працюють у цьому напрямі та мають успіхи. Зокрема, у вигляді розробки нового виду курячого фаршу – фаршу, виготовленого з обрізків філе.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію пресслужби МХП.

 Координує  цей «творчий пошук» заступник директора з виробництва Максим Мазур. Розповідаючи історію створення продукту, він каже, що все почалося … з бажання урізноманітнити меню для працівників.

– Ідея виникла ще під час моєї роботи на «Оріль-Лідер». В результаті виробничого процесу в нас залишалися обрізки філе, що завжди перероблялися на ММО (м’ясо механічної обвалки для промислової переробки). Змінивши технологію та рецептуру, отримали продукт, що став чудовою основою фаршу для фрикадельок. Подальший розвиток продукту відбувся вже на «Миронівській птахофабриці». Ми подумали – чому б не спробувати виробляти такий фарш не лише для внутрішніх потреб, а й для споживача?! Адже досвід показав – він якісний і смачний. Таким чином, новий фарш, як кажуть, пішов у маси, і дозволив нам не тільки отримати справедливий дохід, а й задовольнити потенційну потребу в ньому.

«Загалом, до створення нового продукту активно долучилися всі спеціалісти, – наголосив Максим. – Одні шукали обладнання та зразок упаковки, інші думали над правильною назвою, яка б не суперечила діючим нормативним документам, треті подбали про безпосереднє впровадження продукту. Були й скептики цієї ідеї. Однак, я вдячний всім, адже як підтримка, так і скепсис ще більше мотивували нашу команду на позитивний результат».

І треба сказати – він перевершив всі очікування! За півроку виробництва вдалось отримати 4 млн грн прибутку. «Більше того, нині попит суттєво зростає! Переконаний, що до кінця року економічний ефект сягне 10 млн грн. Та найбільше вражає, що це не разовий успіх, а постійний прибуток підприємства на роки вперед», – коментує заступник директора.

Стосовно секрету успіху нового фаршу, то за словами Максима Мазура, він простий:

– Це соціальний продукт. Він має хороші якісні характеристики і разом з тим доступний за ціною. Саме такого співвідношення сьогодні потребує більшість населення.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що у Степанецькій ОТГ розпочнеться реалізація проєкту із очищення річки Росави.