Соціально відповідальні компанії ведуть успішний бізнес, який не шкодить довкіллю - саме такий принцип роботи у компаніях «Перемога Нова» та «Миронівська птахофабрика», як входять до групи МХП та займаються птахівництвом на Черкащині.
Збільшуючи потужності, вони не заощаджують на екології, адже націлені на довгострокову перспективу та партнерські відносини із громадами. Керівництво каже, що від репутаційних ризиків через забруднення довкілля втратять набагато більше, ніж зекономлять на очисному обладнанні та утилізації відходів.
Деякі жителі кажуть, що птахофабрики забруднюють підземні води та призводять до зменшення води у селах, де є їх виробництво. На підприємствах стверджують, що для контролю якості води держава та власні спеціалісти проводять тут регулярні лабораторні дослідження.
«Та вода, яка існує під бригадами, де є наші свердловини, ніякого відношення не має до населеного пункту, зокрема Будища, Мошен. Є документація, у якій описані напрямки руху підземних вод, і ці підземні води ніяк не йдуть у сторону населених пунктів», - зазначає директор ДП «Перемога Нова» Віктор Гринюк.
За словами Віктора Гринюка, у Будищенській сільраді, де розташовані 8 виробничих дільниць, живуть його діти та онуки, які щодня п’ють ту ж саму воду, що й інші селяни, тому він не може допустити, щоб вона не відповідала стандартам якості.
«Ця пляшка води була набрана на свердловині, яка знаходиться біля дачного кооперативу. Її набрали 30 діб тому. Наразі вона досі є прозорою і чистою. Це є наочний приклад того, яка вода по якості є у регіоні», - зауважив головний еколог МХП Олександр Семенець.
У селі зовсім недалеко від дільниць знаходиться артезіанська свердловина. Сюди щодня приходять місцеві жителі, аби набрати свіжої та смачної води. Вони підтверджують – водичка м’яка, прозора, чиста та без будь-яких запахів.
«Наша птиця п’є ту ж саму воду, що й місцеві жителі. Для того, щоб розуміти, яка у нас якість води, ми проводимо регулярні лабораторні дослідження. Крім того, регулярні лабораторні дослідження проводить і держава. Ми попросили результати останніх протоколів, відповідно до яких вода відповідає всім необхідним нормативам», - резюмував головний еколог МХП Олександр Семенець.
Окрім цього підприємство допомагає у розчищенні дренажних каналів, які знаходяться на території сільської ради, надає нові робочі місця для місцевих жителів, будує нові дороги, проводить ремонти у школі та будинку культури, реалізує програму «Соціальний магазин». Загальний обсяг інвестицій у громади – майже 40 млн.грн.
Якщо говорити про інвестиції в екологічні проекти, то за останні три роки у реконструкцію очисних споруд «Миронівської птахофабрики» було інвестовано 4 млн.грн. Ці кошти було витрачено на будівництво нового селекторного резервуару більшої ємності, що дало можливість значно покращити процес попереднього знешкодження забруднень у стічній воді.
Окрім того у 2018-ому році була проведена реконструкція ключового вузла очисних споруд – насосної станції. Птахофабрика є флагманом у галузі технологій очистки стічних вод. Тому на підприємстві щомісяця європейські та вітчизняні компанії проводять експерименти із тестування нових технологій та реагентів, що дозволяє зменшити вплив виробництва на навколишнє середовище.
Загалом підприємство холдингу у Черкаській області є одним із найбільших платників податків та роботодавців. Зокрема лише на «Миронівській птахофабриці» працює більше 3,5 тисяч співробітників. Крім того підприємство здійснює свою діяльність за принципом – соціально відповідального бізнесу, ставши надійним партнером для громад. Так, лише минулого року на ці цілі було спрямовано понад 6 млн.грн., завдяки чому вдалося реалізувати низку проектів у галузі освіти, культури, спорту, соціального захисту та розвитку інфраструктури.
Які дешеві кореспонденти… Ще б написали, що екологія тільки покращалась після приходу МХП. Не соромно?
Повна брехня. Французько- німецький канал “Арте” зняв репортаж про реальні події, про фекальну екологію та про переслідування робітників та екологічних активістів, які ціною свого спокою, нервів, життя НЕ бояться говорити правду. А ця писанина- це реклама “курочки” . Ганьба!