Під час обговорення проекту рішення виконавчого комітету із погодження Програми розвитку туризму Канева на 2017-2020 роки, у присутніх виникли питання стосовно видатків, які передбачено виділити у межах програми на сприяння роботі комунальному підприємству «Туристично-інформаційного центру».

Про це інформує спеціальний кореспондент «Kanos».

Зокрема, мова йде про 200 тис.грн., які заплановано виділити у цьому році на приведення офісу КП «ТІЦ» у відповідність до стандартів ДСТУ ISO-14785-14, інформаційно-технічне забезпечення функціонування туристичного порталу міста kanivtur.info (підготовка матеріалів, оплата трафіку та Інтернету), переклад туристичного сайту КП «ТІЦ» іноземними мовами, інформаційно-технічне забезпечення роботи екскурсоводів в офісі КП «ТІЦ» та впровадження  QR-кодизації всіх туристичних об’єктів міста.

Водночас, присутній в ході обговорення очільник відповідного комунального підприємства Яків Прогнімак наголосив, що його підприємство системно займається питанням залучення туристів до Канева, а відповідні зміни покликані ще більше сприяти цьому процесу.

По інформації Якова Івановича, минулого року комунальне підприємство разом із київськими ентузіастами досягли відновлення екскурсійного сполучення по Дніпру між Києвом та Каневом на теплоході «Полісся». 

В середньому, з його слів, у кожному рейсі до Канева припливало 40 осіб, які протягом 6-ти годин отримували послуги КП «ТІЦ», Шевченківського національного заповідника, обідали у місті, чим приносили дохід місцевим підприємцям, в той час як самі канівчани мали нагоду насолодитись екскурсіями по Дніпру.

Загалом в Канів було організовано 8 (вісім) таких одноденних екскурсій за маршрутом «Київ-Канів-Київ» та здійснено також вісім прогулянкових рейсів від причалу Канів вниз по Дніпру. Послугами відновленого річкового транспорту скористалося понад 500 канівчан та гостей міста.

Крім того, незважаючи на зменшення в Каневі кількості груп екскурсантів та туристів, за 2016 рік по програмі «Оглядові екскурсії Каневом» у місті було проведено 52 екскурсії, що на 40% більше у порівнянні із попереднім 2015 роком. 

Також, щоденно послугами «Туристично-інформаційного центру» користується до 50 осіб, що за рік складає орієнтовно 15000 відвідувачів. Саме тому, за словами Якова Прогнімака, туристично-інформаційний центр у Каневі – єдиний реально діючий у Черкаській області, а підтримка його роботи означає і сприяння розвитку всієї туристичної галузі Канівщини.

P.S. Зважаючи на розвиток дискусії під новиною, пропонуємо до вашої уваги окремі показники фінансово-господарської діяльності КП «Туристичний інформаційний центр міста Канева», взяті з офіційного звіту очільника відповідного КП за підсумками 2016-го року.