Відомий канівський інженер Ігор Сухобрус разом зі своїми київськими колегами займається розробкою моделі українського позашляховика.
«Ми повністю розробимо кузов. Для нього створюємо свої технічні умови. Шасі буде від «Тойоти». За таким же алгоритмом робилися наші «Богдани», «Еталони», де шасі від іноземного виробника, а кузов розроблений в Україні», – розповідає інженер.
Крім того, він зізнався, що метод поєднання іномарок із кузовом власної розробки практикувався ще за радянських часів.
«Плагіатом займалися давно. Якщо звернути увагу на автівки радянських часів, то ГАЗ-21 «Волга» – це «Форд», ГАЗ-24 «Волга» – японська автівка. Коли ж я дивлюся на автомобіль, то мені хочеться додати до нього щось своє. Але я все одно дивлюся в інтернеті інші моделі, шукаю аналоги, інженерні рішення, які підійшли б мені», – каже Ігор Сухобрус.
Однак, розробка українського позашляховика не єдине авто Ігоря Сухобруса, яким він дистанційно займається із фахівцями. Невдовзі на світ з’явиться ще одне оригінальне авто від канівчанина.
«Зараз передав майстру свої ескізи. Робимо з «Волги» двомісний пікап. В основі буде «Мерседес-124», а зверху двохмісний пікап із «Побєди». Це буде дуже класний автомобіль», – бадьоро запевняє Ігор Сухобрус.
Проте, серед слів захоплення та ентузіазму в мові Ігоря Сухобруса проскакують і сумні ноти. Інженер стурбований, що багато хто з професіональних механіків, зварювальників від’їздить працювати за кордон.