На сьогодні загальна сума боргу населення перед комунальними підприємствами теплових мереж, «ЖЕК» та «Управління ВКГ» складає 19,8 млн.грн.
Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію Канівської міської ради.
Так, лише за тепло канівці заборгували 9,4 млн.грн.
«На початку жовтня сума заборгованості складала 10,5 млн.грн. Ми неодноразово зверталися до людей, наголошуючи на важливості своєчасної оплати за надані послуги, та інформували про різні варіанти сплати боргів, зокрема, реструктуризацію. Варто зазначити, що деякі жителі Канева нас почули і погасили свої заборгованості перед КПТМ, однак загальна сума заборгованості все одно значна, - зазначив директор підприємства Олексій Панчук. – Це ставить під загрозу нормальне функціонування тепломереж, може спровокувати перебої у подачі тепла. Стабільне опалення - це наша спільна відповідальність».
Також понад 7 млн.грн. жителі Канева не сплатили за послуги КП «ЖЕК».
«Загальна сума боргу складає 7 млн. 342 тис.грн. З них: 1 млн. 248 тис.грн - за послугу з управління побутовими відходами, 6 млн. 294 тис.грн – за послугу утримання будинків», - поінформував директор підприємства Андрій Шацьких.
Канівський «водоканал» також нарікає на недобросовісних споживачів послуг, в результаті чого заборгованість населення перед КП складає майже 3,1 млн.грн.
«Для ефективного та безперебійного функціонування підприємству необхідно вчасно розраховуватись за електричну енергію, проводити планово-попереджувальні роботи, своєчасно ліквідовувати аварійні ситуації, ремонтувати технологічне обладнання та спецтехніку, сплачувати податки та виплачувати заробітну плату працівникам», - наголосив директор КП «Управління ВКГ» Олексій Березовий.
Підприємство постійно веде роботу із боржниками, шляхом письмових повідомлень про погашення заборгованості, укладає договори реструктуризації, проводить стягнення заборгованості в судовому порядку. Варто зауважити, що боржники також втрачають право на отримання субсидії.
Комунальники щиро вдячні жителям міста, які щомісяця вчасно розраховуються за спожиті послуги, та сподіваються, що боржники вирішуватимуть питання погашення заборгованості у добровільному порядку, не доводячи справу до суду та припинення надання послуг.
Якщо ж споживач не в змозі повністю оплатити борг, то керівники пропонують звернутися до абонентського відділу КП для оформлення договору реструктуризації заборгованості.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що матеріальну допомогу на придбання дров отримають ще 16 родин із Канівської громади.