Попри зміни до держбюджету, згідно з якими капітальні видатки за програмою «Забезпечення експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів» у сумі 77,3 млн грн були зняті, капремонт шлюзів на Дніпрі триває. Міністерству інфраструктури вдалося забезпечити фінансування цих проектів за рахунок єврокоштів у розмірі 232,2 млн грн, які були отримані на початку серпня.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Міністерства інфраструктури України.
«Після того, як в березні цього року у зв’язку з COVID-19 були прийняті нові зміни до держбюджету, на жаль, капітальні видатки у розмірі 77,3 млн грн на програму із забезпечення експлуатаційно-безпечного стану шлюзів на Дніпрі були зняті. Але ми знайшли вихід з цієї ситуації і за фінансової підтримки наших європейських партнерів продовжуємо виконувати ці роботи. У наших планах - здійснювати навігацію на Дніпрі протягом всього року, якщо для цього будуть сприятливі погодні умови», - зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Стан виконання ремонтних робіт:
На Київському шлюзі:
- розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.
На Канівському шлюзі:
- завершено роботи із заміни робочих воріт верхньої голови, тривають загальні будівельні роботи. Очікуваний термін виконання – листопад 2020-го;
- розпочато роботи із заміни КРП та силових кабельних ліній, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.
На Дніпродзержинському шлюзі:
- тривають роботи із заміни нижніх робочих воріт, розпочато виготовлення великогабаритних елементів. Протягом поточного року очікується виключно виготовлення конструкцій.
На Каховському шлюзі:
- розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го;
- тривають роботи з ремонту конструкцій судноплавної камери та гідротехнічних галерей. Після підписання договору будуть розпочаті відповідні роботи. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го.
Владислав Криклій також наголосив на важливості якнайскорішого прийняття закону «Про внутрішній водний транспорт», який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов’язані з модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі та її фінансуванням. «Для утримання шлюзів в належному стані законопроектом передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів, з якого фінансуватиметься утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення й охорона судноплавних гідротехнічних споруд», - пояснив Владислав Криклій.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що для громадської майстерні у Степанцях передали обладнання.
Цікаво, а скільки суден, придатних до використання за призначенням, залишилось в Україні? З десяток набереться?
Ага, і коли вже ГЕС прорве? Скільки років корозії металу в залізобетоні?