Через складну геологію, вихід ґрунтових вод та незадовільний модуль пружності ґрунту роботи мали зупинити та переглянути проєкт.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію САД у Черкаській області.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області звернулася до ДП «ДерждорНДІ» для проведення випробувань та надання рекомендацій.
Вирішити проблему науково-дослідний інститут запропонував трьома шляхами. Остаточне рішення залишалося за Науковою радою Укравтодору.
Що придумали?
Найоптимальнішим варіантом став тип конструкції дорожнього одягу зі збільшенням глибини влаштування дорожнього одягу до 56 см замість 34 см за рахунок влаштування двох додаткових шарів:
- ґрунту з піщано-гравійною сумішшю обробленої цементом;
- геогратки зі щебенево-піщаною сумішшю.
Наразі проводяться підготовчі роботи до влаштування шарів посилення дорожнього одягу. Водночас на ділянці дороги Н-02, де складнощів з облаштування шарів дорожнього одягу не виникало, ремонтні роботи не припинялися. Підрядник влаштував всі шари дорожнього одягу, в тому числі і верхній шар асфальтобетонної суміші на кільцевій розв’язці біля Канева та на підходах до неї.
Підрядна організація: ТОВ «Главшляхбуд».
Завершити оновлення автодороги Н-02 на обході міста Канева заплановано до кінця 2020 року.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на Канівському шлюзі тривають ремонтні роботи.
Кому треба, той знає куда!