У години прийому закладу (з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 18-00, та суботу з 8-00 до 14-00) можна звязатися із своїм сімейним лікарем, зателефонувавши на нові робочі телефонні номери.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Канівського ЦПМСД.

Якщо в період дзвінка, лікар веде прийом, задля уникнення скорочення якості надання медичної послуги, лікар слухавку брати не буде, виклик буде переадресовано на наш контактний-центр, де вам допоможе  розібратися з питаннями інший медичний працівник.

«Уклавши декларацію з лікарем не варто розраховувати на те, що ти зможеш без перешкод 24/7 йому телефонувати і питати про все на світі, і про графік роботи лікарів інших закладів в тому числі.

Лікар має чітко визначені години роботи. В ці години ти можеш вирішити всі твої питання, а от такі питання, як то направлення, довідки, поточне лікування та інше може почекати і до ранку, не обов’язково все це вирішувати о 21 годині вечора.

До речі, для тих хто досі не знає телефон нашого контактного центру – 0800-218-424. Він абсолютно безкоштовний, як з мобільного так і зі стаціонарного. Зателефонувавши ти можеш дізнатися графік роботи твого лікаря, записатися до нього на прийом, а також дізнатися іншу важливу медичну інформацію.

Лікар дійсно завжди на зв’язку. Але перед тим як телефонувати йому в 00 годин, добре подумай: чи справді твоя ситуація вимагає негайного вирішення саме вночі, чи може почекати до ранку. А може взагалі, випадок складний та вимагає виклику швидкої допомоги 103?

Поважайте особистий час лікаря і турбуйтесь про нього, аби потім було кому турбуватися про вас!

Додаємо також оновлені робочі телефони лікарів, доступні вони будуть вже з 15.03.2021, на особистий номер лікаря ви також можете телефонувати, проте тільки за його згоди і лікар залишає за собою право не брати слухавку», - зазначено у повідомленні Канівського ЦПМСД.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, як записатися в чергу на щеплення проти COVID-19.