Днями міський голова Ігор Ренькас спільно із депутатами та членами виконавчого комітету завітали в одну із шкіл Канева, де ознайомилися із роботою гуртку із конструювання роботів.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію прес-служби Канівської міської ради.
Уже півтора місяці в Канівській школі №4 успішно працює гурток «Робототехніка». Своїми здобутками у Lego-конструюванні юні науковці поділилися із міськими депутатами та представниками виконавчого комітету на чолі з міським головою Ігорем Ренькасом.
Керівник нового гуртка Галина Журавель - випускниця Канівської школи №4. Свого часу вона закінчила факультет авіаційних та космічних систем в Київському політехнічному інституті. Наразі викладає робототехніку та серйозні ігри з Lego.
«Lego – найкраща в світі компанія, яка робить іграшки з метою навчання через гру. Це водночас і іграшки, і технології. Цього року набори LEGO «6 цеглинок» отримали всі першокласники. Там понад 22 гри, на основі яких можна проводити багато цікавих занять. Набори LEGO-education дають можливості поєднувати дисципліни: фізику, математику, геометрію… Також Lego розвиває мислення дитини, її креативність. Тому Lego можна розглядати як просто іграшку, а можна як потужний інструмент для розвитку дитини. Загалом навчання програмуванню і новітнім технологіям передбачає, що людина має гнучке мислення і гнучкий характер, має бажання кожного дня вчитися, тому що ці технології оновлюються щодня», - зауважила Галина, яка водночас і виступила ініціатором відкриття цього гуртка.
«Я люблю Канів. У цьому місті дуже талановиті діти, такі потенціали для розвитку. Усе, що ми вам сьогодні продемонструємо, діти зробили самостійно. Моєї роботи тут - відсотків 10. Я вважаю, що завдання вчителя - це розказати дітям, що таке Lego-конструювання, програмування, алгоритми… і відійти осторонь. Дати їм можливість творити», - зазначила керівник.
Під час візиту міський голова Ігор Ренькас, представники виконавчого комітету та депутатського корпусу Канівської міськради мали змогу ознайомитися із виробами вихованців гуртку.
Тож учні продемонстрували свої перші розробки – робота, який рухається і при наближенні до якогось предмета сам зупиняється, робота, що обертається вліво та вправо, машинку-шлагбаум, котрий має датчик руху, і сам піднімається-опускається, пропускаючи іншу машину тощо.
«Це ми працюємо тільки півтора місяці. Але дітям, дійсно, подобається. Вони подеколи сидять і до восьмої вечора. Тому прийдіть до нас ближче до нового року. У нас стоятиме ялинка, яка сама буде обертатися і світитися», - запросила посадовців на новорічний «вогник» керівник гуртка.
«Загалом діти виконують поставлені завдання, які називаються «місії». Таким чином, готуються до чемпіонату країни з робототехніки. Ті, команди, які перемагають, їдуть на Всесвітню Олімпіаду з Робототехніки — World Robot Olympiad (WRO) — одна з найбільших олімпіад світу, в якій беруть участь понад 60 країн. На змаганнях діти виступають самостійно, тренер знаходиться осторонь і тільки спостерігає. У них є лише ноутбук і робот, якого вони сконструювали абсолютно самостійно. Минулого року саме в Україні відбулась WRO WeDo 2.0 Ukraine - Олімпіада з робототехніки для початкової школи, у якому взяло участь аж 100 команд. Діти 7-8 років самостійно робили роботів, самостійно програмували їх і представляли на змаганнях», - зауважила Галина.
Бажаючих ходити на новий гурток, дійсно, багато. «Учні тягнуться. Тут просто черги стоять під кабінетом, але сам кабінет, на жаль, невеликий. Тому маємо потребу в іншому приміщенні. Воно є, але там потрібно провести ремонт», - говорить директор школи Ірина Верба.
Посадовці та депутати оглянули виділене приміщення та проаналізували перспективи проведення ремонтних робіт. Також обговорили фінансові можливості відкриття подібного гуртка й у інших як шкільних, так і позашкільних навчальних закладах міста.
«Ми «стартонули» завдяки співфінансуванню з обласного і міського бюджетів за 200 тис.грн. За ці кошти придбали спеціальний стіл, шкільне «поле», набори Lego та ноутбуки для програмування. Далі можна тільки розширювати наше «озброєння», що дасть змогу залучати більшу кількість дітей. На сьогодні групи складаються з 10-ти вихованців – це учні 1-2-х, 3-4-х, 5-6-х і 7-х класів. В Lego зручно, що всі деталі стандартизовані, і їх можна поєднувати з різних наборів», - стверджують представники навчального закладу.
Також постало питання кадрового забезпечення, чи має місто фахівців, які зможуть давати дітям такі знання. Як з’ясувалося, на сьогодні Черкащина є передовою по Lego-технологіям. Так, відповідні курси для вчителів проводить й інститут післядипломної освіти.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що урок справедливості провели із учнями однієї із канівських шкіл у суді.