Переможцями у конкурсі мікрогрантів «Село: кроки до розвитку» стали автори чотирьох проектів з Канівщини, які отримали на розвиток свого бізнесу сертифікати на суму до 40 тис.грн.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на «Прочерк».
Загалом, 25 авторів бізнес-ідей з різних районів Черкаської області отримали сертифікати на суму до 40 тис.грн., як переможці конкурсу мікро-грантів «Село: кроки до розвитку». Останній ініційований ПАТ «Миронівський хлібопродукт», який на Черкащині реалізовує підприємство «Урожай».
Переможцями конкурсу з Канівщини стали:
Пустовойт Ніна із проектом «Розвиток та вдосконалення туристичної інфраструктури проекту «Країна Мамонтландія», с. Межиріч, Канівський р-н;
Войтко Раїса – «Ремонт та пошиття одягу для жителів села Степанці, навчання мешканців техніці крою та шиття», с. Степанці, Канівський р-н;
Конюша Олексій – «Пасічне господарство «Конюшина», хутір Хмільна, Канівського р-н;
Куць Олег – «Реалізація продуктів бджільництва», с. Озерище, Канівський р-н.
Усі переможці кажуть, що завдяки участі в цьому проекті отримали набагато більше, ніж просто кошти на розвиток своєї ідеї. Порівняно з торішнім конкурсом, цьогорічних проектів стало значно більше.
«Жителі Черкащини побачили реальну можливість отримати фінансування для реалізації своїх ініціатив. Бізнес-плани дуже різноманітні та амбіційні. Крім сміливих ідей, є сильна комерційна складова проектів і соціальна значимість. Тому цього року визначення переможців було непростим. Але ми віримо, що вибрали найбільш гідних та ініціативних учасників конкурсу, які невдовзі покажуть свої успіхи в бізнесі», - зауважила директор департаменту зв’язків з громадськістю та корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «Миронівський хлібопродукт» Альона Кузьменко.