З початку 2024 року ТОВ «Черкасиенергозбут» провело масштабну кампанію з інформування населення, щодо початку відключення боржників.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію ТОВ «Черкасиенергозбут».

Крім інформації на сайті, було розміщено новини і відеосюжети на найбільших новинних інтернет-сайтах Черкащини, відбувалося інформування через радіостанції (які охоплюють більше 80% жителів області), також були проінформовані листами керівники військових адміністрацій, міські голови і голови територіальних громад, щодо вжиття заходів до боржників, працівниками Центрів обслуговування споживачів проводилось особисте інформування кожного боржника (листом або відвідуванням за адресою проживання).

І навіть не дивлячись на те, що ця заборгованість накопичувалась останні два роки (а інколи і більше, ще з часів карантину COVID-19), Товариство рекомендувало звернутися до Центрів обслуговування споживачів, щодо вирішення питання заборгованості, тому що відключення є крайньою мірою.

На сьогодні ТОВ «Черкасиенергозбут» обслуговує більше ніж 625 000 побутових споживачів Черкащини, з яких близько 71000 мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію і лише 1200 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, було подано на відключення. 

На даний момент ще залишається досить велика кількість боржників, які не вжили жодних заходів для врегулювання питання своєї заборгованості. Тому кількість споживачів, які будуть передані на відключення може збільшуватися. Відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг з відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.

До того ж, процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення і відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

«Отже, якщо Ви не бажаєте позбавити себе благ цивілізації та понести додаткові витрати, якомога швидше погасіть заборгованість за спожиту електроенергію. Оскільки платіж в залежності від установи, де його було здійснено, може проходити до 7 робочих днів, то після здійснення оплати слід одразу повідомити про це свій центр обслуговування споживачів та надати підтверджувальні документи.

Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини і Ви дійсно не в змозі погасити її одноразово, Ви маєте можливість укласти договір про реструктуризацію.

Для цього Ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорту, ідентифікаційного коду і обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.

Радимо усім боржникам якомога швидше вжити заходів із погашення заборгованості. Дякуємо за розуміння!», - зазначено у повідомленні ТОВ «Черкасиенергозбут».

З 29 грудня 2023 року постановою Кабінету Міністрів України знято мораторій на відключення боржників за спожиту електричну енергію.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що члени виконкому затвердили порядок компенсації за пільговий проїзд для окремих категорій громадян на 2024 рік.