На базі Канівської центральної районної лікарні відбулася робоча нарада, на якій обговорено питання щодо зміни власника юридичної особи комунального некомерційного підприємства «Канівська центральна районна лікарня» Канівської районної ради.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням інформацію Канівської РДА.

У нараді взяли участь: голова районної державної адміністрації Юрій Розе, головний лікар КНП «Канівська центральна районна лікарня» Віра Шапошник, депутат районної ради, заступник головного лікаря КНП «Канівська центральна районна лікарня» Володимир Силіцький, сільський голова Бобрицької сільської ради Олена Штефан, перший заступник сільського голови Степанецької сільської ради Михайло Зоренко, начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту виконавчого комітету Ліплявської сільської ради Світлана Сіренко, представник Канівської районної ради – начальник відділу-головний бухгалтер фінансово-господарського відділу виконавчого апарату Канівської районної ради Антоніна Нізельник та юрист лікарні Тетяна Строга.

Нагадаємо, що 17 липня Верховна Рада України ухвалила Постанову № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів». Відтак, в Черкаській області утворено 4 райони. Канівщина увійде до Черкаського району.

Тому набуло актуальності питання щодо механізму розподілу та передачі майна спільної власності територіальної громади новоствореній громаді, а також питання, зокрема, щодо зміни власника юридичної особи комунального некомерційного підприємства «Канівська центральна районна лікарня» Канівської районної ради, щодо утримання та фінансування установи надалі. Наразі окремими законодавчими актами це питання не врегульовано, здійснюється за загальними принципами – на підставі рішень відповідних рад.

У ході наради присутні спільно обговорили правові підстави, механізми та проблемні аспекти, які, можливо, виникнуть у процесі вирішення порушеного питання, та окреслили алгоритм передачі.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що в лікарні одного із районів Черкащині аудитори виявили порушень на суму понад 11,4 млн.грн.