Жителі Канева не вперше скаржаться в соціальних спільнотах на те, що час від часу з їхніх кранів тече брудна вода.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію КП «Управління ВКГ».  

Першочергово комунальники звертаються до канівців та гостей міста з проханням у разі виникнення скарг на якість води телефонувати в диспетчерську службу за номерами: (04736)3-30-26, +38(067)470-86-83. Такий спосіб звернень, як свідчить практика, ефективніший, ніж дописи у соцмережах, адже часто неможливо ідентифікувати абонента та місце його проживання.

Також  «водоканалівці» вказали на можливі причини появи рудого осаду у воді.

«Головним чином рудий осад може бути наслідком проведення аварійно-відновлювальних робіт, без яких неможливо обійтись, адже водопровідна система Канева дуже стара.

Ще однією причиною забарвлення води у трубах може стати накопичення заліза у водопроводі. І якщо в магістральних водопроводах через постійне проходження великого потоку води осад майже не затримується, то у внутрішньобудинкових мережах зазвичай він є.

Труби пролягають під землею, але не чітко горизонтально – є заниження, завищення. І буває, що споживач підключений у місці заниження, де зібрався осад.

Зупинка та запуск води у внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мережах у ході проведення ремонтних робіт, перезапуску насосного обладнання, піднімають осад у трубах, після чого він потрапляє до квартир та будинків споживачів.

Роботи на внутрішньобудинкових водопровідних мережах , які виконує ЖЕК.

Брудна вода, яка тече з крану, може також свідчити й про інші проблеми, зокрема аварії водопровідної мережі», - йдеться у дописі КП «Управління УВКГ».

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що нового очільника відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення призначили у Каневі (фото).