На робочій зустрічі представників велоспільноти Канева із міським головою обговорили перспективи продовження облаштування велодоріжки.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Канівської міської ради.
Ще минулого року у рамках реалізації Громадського бюджету у парку на набережній Дніпра відокремили частину дороги на набережній для пересування велосипедистів.
Однак активісти пропонують, щоб велодоріжка в Каневі простяглася від набережної до підніжжя Тарасової гори.
«Насамперед хочу одразу наголосити, що я не проти велодоріжки в Каневі. Вважаю, вона потрібна і, зрештою, буде в нашому місті. Однак на сьогодні не все так просто. Я запрошував фахівців, ми виїжджали на місце, дивилися… Наразі вздовж дороги по вулиці Шевченка, що прямує до Тарасової гори (в тому місці, де є намір облаштувати велодоріжку), прокладені різні комунікації – колектор, водо- та газогін, мережі зв’язку тощо… Деяким з них по 50 років. Відтак, необхідно насамперед проводити геодезичну зйомку. Лише вона вартуватиме понад 100 тис.грн. Але без неї ми просто не пройдемо експертизу. Тільки потому можна готувати проект, в якому також варто враховувати особливості рельєфу, який потрібно буде вирівнювати. Це ще додаткові витрати. Відтак, в цілому за попередніми підрахунками вартість велодоріжки складатиме до 4 млн.грн», - зауважив Ігор Ренькас.
Розглядався й інший - дешевший варіант, а саме – відділити частину дороги для пересування велосипедистів. Втім, ширина вулиці цього зробити не дозволяє.
«На сьогодні я не бачу реальної можливості втілити цей проект в життя. Тому не вважаю, що варто витрачати бюджетні кошти на ще одну документацію, яка просто ляже в мою шухляду. Окрім того, я вірю, що Канів не стоятиме на місці, а розвиватиметься і з часом ідею облаштування на набережній Променад-парку буде реалізовано. В такому разі, якщо допіру побудуємо велодоріжку, то її доведеться просто зносити, оскільки там передбачено вирівнювання всього рельєфу і створення широкої пішохідної зони», - резюмував міський голова.
У підсумку розмови зійшлися на тому, що на сьогодні можливо відремонтувати ділянку дороги від мосту (біля будинку по вул.Героїв Дніпра, 47) до перехрестя з вулицею Шевченка та продовжити велодоріжку, що вже є.
«Це вже більш реально. Тут ділянка дороги (300 м) давно потребує ремонту. Геодезична зйомка коштуватиме близько 20 тис.грн., виготовлення проекту – 30 тис.грн. Самі ж роботи обійдуться в 2 млн.грн. Будемо працювати над цим», - підсумував Ігор Ренькас.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на канівській набережній офіційно відкрили велодоріжку.
У Богуславі (60 км. від Канева ) , на гранітному кар’єрі – тона щебню фракції 20х40 (самий ходовий для дорог) – 215 грн./ тонна. Якщо брати оптом, то можна ще меньше домовитися.
https://www.google.com.ua/maps/@49.5275426,30.9193051,731m/data=!3m1!1e3?hl=ru
У Каневі, у місцевих так званих підприємців , мінімально – 1 тона щебню 20х40 – 355 грн.
Точна довжина ділянки дороги від мостка до вул. Шевченка – 261 м.
https://wikimapia.org/#lang=en&lat=49.745712&lon=31.491065&z=17&m=w&gz=0;314902496;497440446;858;22947;2896;13033;536;10607;0;0
Оренда автомобіля 30 тонн – 6 тис.грн./ смена
Обємна вага 1 м.кубічного гранітного щебеню 20х40 – 1,35 тони
Тобто, на дорогу довжиною 261 м., шириною 3,5 м. та з товщиною щебеневого покриття 0,15 м. – потрібно 137 м.кубічних щебню фракції 20х40 , або 185 тон.
185 тон у Богуславі – коштують 40 тис.грн.
Щоб доставити таку кількість щебню до Канева автомобілем вантажепідємністю 30 тон – потрібно зробити 6-ть. ходок За три робочі зміни цілком може впоратися один автомобіль – відстань лише 60 км. до Канева. – по 2-і- ходки на день.
От же, транспортні витрати – 18 тис.грн.
Витрати на погрузчик – на ПРОЗОРІЙ ТА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ – щоб підготувати дорогу під щебень та той щебень спланувати по дорозі – 9 тис.грн. (з розрахунку 350 грн./ година – 3 робочих дні )
Інші витрати (у тому числі оренда виброкатка) – 10 тис.грн.
Отже, якщо замовляти щебень без посередника, напряму в карєрі, та бульдозер замовляти на конкурсні основ, то дорога з щебневим покриттям товщиною 0,15 м. буде коштувати бюджету міста –
40 (щебень) + 18(доставка) + 9(погрузчик) + 10(інші витрати ) = 77 тис.грн.
За такою ж схемою – зверху такої щебневої підготовки – 0,12 м . гранвідсіву – 40 тис.грн.
Отримуємо дорогу з щебневим покриттям довжиною 261 метр за 117 тис.грн.
***
До речі, з карєру у Ракітному, 20х40 ПРИВЕЗУТЬ ДО Канева своїм транспортом – 325 грн./ тонна.
Нагадаю, що у Каневі , у місцевих так званих підприємців, – 355 грн./ тона, але БЕЗ ДОСТАВКИ.
З доставкою буде у кращому випадку – 375 грн./тонна
Але , як то кажуть , диявол криється у деталях – У МІСЦЕВИХ НЕОБХІДНОГО ОБЄМУ НЕ МАЄ, от же вони будуть замовляти у кар’єрі, та напряму возити на дороги – НАКИНУВШИ ЗВЕРХУ СВОЮ МАРЖУ.
185 тон з їх доставкою з Ракитного – 60 тис.грн.
Ці ж самі 185 тон, але замовлені Ренькасом через місцевого посередника – своїх друзяк з місцевих так званих підприємців – будуть коштувати для платників податків вже 69 тон.
***
А ось вам інша історія – як Ренькас сплатив приватному підприємству 161 тис.грн. , а ДОРОГИ НЕ МАЄ.
Але, спочатку – місцева загадка.
https://i.ibb.co/XFnnSpb/111.jpg
Докладніше про 161 тис. грн. та дороги – не має.
https://kaniv.info/theme/sam-reshi-svoju-problemu-cherez-oficialnoe-obraschenie-zajavlenie-k-kanevskim-chinovnikam-i-deputatam.1505/page-38#post-37784
***
А Ренькас вже заздалегідь – хоче вхірачити зі своїми друзяками у ту дорогу 2 млн.грн. !!!
Який талановитий господарник !!!
На монумент щодо любові до Канева – 100 тис.грн. – це коли Степанецька громада зробила подібний монумент в якому у 2 рази більше літер за 30 тис.грн.
***
Ще раз рахуємо :
1. Проектна документація про яку Ренькас розповідає – 50 тис.грн.
2. Щебнева підготовка про яку я вам на пальцях розповів – 117 тис.грн.
Загалом – 167 тис.грн.
***
Це що виходить , – за шар асфальту довжиною 261 метр , РЕНЬКАС запланував ЗРОБИТИ ХОРОШО своїм друзякам на суму 1 млн. 833 тис. грн. !!!!!
***
Бетон марки м350 коштує у Черкасах 1700 грн. за м.куб.
Щоб облаштувати на дорозі довжиною 261 м., шириною 3,5 м. – ШАР БЕТОНУ М350 товщиною 0,15 м. – потрібно 137 метрів кубічних бетону.
Вартість цього бетону – 235.900 грн.
Доставка з Черкас до Канева такої кількості бетону у міксерах, замовлених НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ у Черкасах – 26 тис. грн. (11 ходок бетоносмесителем на 12 кубів)
Прийняття такої кількості бетону у Каневі, укладання, підготовка – НА КОНКУРСНІЙ ОСНОВІ – 137 кубів бетону – 50 тис.грн.
Супутні витрати – 10 тис.грн.
ЗАГАЛЬНА ЦІНА – 322 тис. грн.
****
От же , як ми рахували раніше:
– ЩЕБЕНЕВА ПІДГОТОВКА (шаром товщиною 0,27 м.) дороги від мостка до вул.Шевченко – 117 тис.грн.
– БЕТОННА ОСНОВА ДОРОГИ (шар бетону М350 товщиною 0,15 м.) – 322 тис.грн.
– ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ – 50 тис.грн.
– ІНШІ ВИТРАТИ (банкет, салют та народні гуляння) – 10 тис.грн.
***
ЗАГАЛЬНИЙ КОШТОРИС БЕТОННОЇ дороги від містка до вул.Героїв Дніпра – 499 ТИС.ГРН.
А Ренькас вже зібрався ВХІРАЧИТИ У ЦЮ ДОРОГУ – 2 МЛН.ГРН. !!!!
Я вам діло кажу – ПОКИ МИ СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ НЕ ПОСАДИМО ЗА ГРАТИ цього талановитого орденоносця !!! – ДІЛА НЕ БУДЕ.
***
До речі, мої знайомі, принципово возили у цьому році бетон з Черкас – ТАК ДЕШЕВШЕ ніж купувати у місцевих бариг.
***
Гамалій, та інші, як ви там себе називаєте – націоналісти – любителі вишиванок – коли у вас там чергова хода під прапорами та сльозами на очах ?!
Треба прийти пофотографувати вас кумедних.
Оголоси дату !!!
***
“Під час будівництва доріг діють відкати до 7%. Буду просити НАБУ відстежити, кому йдуть гроші”, – Гройсман.
12.05.17
https://censor.net.ua/ua/news/439616/pid_chas_budivnytstva_dorig_diyut_vidkaty_do_7_budu_prosyty_nabu_vidstejyty_komu_yidut_groshi_groyisman
***
Тобто, з 2 млн. грн. – 7 відсотків – це 140 тис.грн.
***
Хоча, Гройсман – це не той посадовець, який буде казати правду, бо та правда обурить суспільство.
Бо існує інформація, що процент відкату на ремонту доріг складає від 20 до 50 відсотків, а у деяких випадках доходить до 70 відсотків.
https://news.finance.ua/ua/news/-/241080/shemy-vidkativ-v-ukrayini-najprybutkovishyj-vyd-biznesu
От же, 50 відсотків з 2 млн.грн. – це рівно 1 млн.грн., або 36 тис.дол.США..
***
Приходить розуміння – чому Ренькасу цікаво зробити цей відрізок дороги від містка до вул.Шевченко довжиною 261 м. за 2 МЛН.ГРН. ?!
Приходить розуміння – чому Ренькасу не цікаво зробити цей відрізок дороги за 499 тис.грн. ?!
Приходить розуміння – хто такі так звані канівські так звані націоналісти – наприклад Гамалій ?!
Приходить розуміння – чому є усі ознаки вважати сучасний Канів – РАКОВОЮ ПУХЛИНОЮ НА тлі України ?!