Стартував освітній онлайн-серіал «Лайфхаки з банки» – про те, як зберегти вирощений на присадибній ділянці урожай. Це – 5 відеосерій про консервацію стратегічно важливих для українців овочів на зиму: огірків, помідорів, кабачків, моркви та буряка.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію пресслужби МХП – Миронівська птахофабрика.

Серіал знятий в межах акції благодійного фонду «МХП-Громаді» – «Збережемо урожай разом з МХП». Зокрема, цьогоріч планується роздати понад 3 млн кришок для консервування.

Ведучою проєкту стала авторка блогу про сад, город, а тепер ще й про домашню консервацію - Юлія Спасібова. Адже, українці зараз збирають зі своїх городів щедрі врожаї. І поки свіжих овочів багато - якраз час робити заготовки. В 5 серіях ведуча ділиться своїми особистими лайфхаками та рецептами консервації.

«Важливо не тільки вміти правильно посадити та виростити врожай, але також його зібрати та заготовити на зиму. Мої поради допоможуть зробити процес консервації легшим, овочі смачнішими, а термін їхнього зберігання довшим. Користуючись лайфхаками з серіалу, зробити заготовки на зиму, зможе і новачок і професіонал в консервації», – ділиться Юлія Спасібова, ведуча проєкту.

Проєкт став продовженням онлайн-серіалу «Лайфхаки з грядки», що був присвячений порадам, як посіяти й виростити максимальний урожай на присадибній ділянці.

«Як показала минула зима, зберігати продукти тільки в морозилці не є єдиним правильним варіантом. Постійні блекаути змушували скоріше з’їдати запаси їжі або ж просто викидати, бо інколи електроенергії не було днями. Нам важливо не тільки допомогти з насінням, але й розказати, як краще його посадити, щоб зібрати більше врожаю, та як його зберегти на більш тривалий термін. Реалізацією цього та подібних проєктів, ми підтримуємо продовольчу безпеку України та сприяємо тому, щоб кожна українська родина мала достатні запаси їжі на зиму» – розповіла Тетяна Волочай, директорка благодійного фонду «МХП-Громаді».

Тогоріч у межах благодійної акції «Посій насіння з МХП» було засіяно понад 310 га землі, від Волинської до Дніпропетровської областей. А це 11 тонн урожаю, більшу частину якого люди консервували на зиму. За внутрішнім опитуванням учасників кампанії, найбільше родини закручують огірки, помідори, кабачки та соуси.

Перша серія відеопроєкту «Лайфхаки з банки» вже доступна на YouTube-сторінці благодійного фонду.

Зйомки онлайн-серіалу  відбулися в Кулінарному центрі МХП за підтримки Благодійного фонду «МХП-Громаді» та бренду МХП «Секрети Шефа». Це торгова марка, створена ексклюзивно для магазинів ритейл-напряму МХП. На сьогодні асортимент «Секретів Шефа» представлений у кількох категоріях: спеції, соуси (майонези, кетчупи, соєвий соус), заморожені напівфабрикати та лінійка non-food до сезону барбекю. Особливість бренду в тому, що в розробці кожного продукту беруть участь бренд-шефи МХП, які й створюють свій особливий секрет продукту. Під час виробництва продуктів використовуються добірні інгредієнти, що підтверджує їхні смак і якість.

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що 16 ініціатив отримають кошти на втілення: оголошено переможців конкурсу «Час діяти, Канівщино!».