У Каневі працюють над тим, аби запустити в роботу річковий порт. З карти портів України він зник після реконструкції у 2010 році. Нині ж в області здійснюють усе можливе, аби приймати судна та запустити річкові перевезення.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію Черкаської ОДА.
Порт Канева повернеться до переліку діючих на карті портів України. Про це голова ОДА домовився із керівником ДП «Адміністрація річкових портів» Олександром Козловським від час зустрічі.
«Питання запуску річкових перевезень – комплексне, адже йдеться не тільки про обслуговування пасажирів, а й визначення перспективних маршрутів. Нині будівля, після останньої реконструкції, яка була ще 11 років тому, не має технічного паспорту і не може приймати сьогодні будь-які судна. Тож зараз працюємо над твирішенням усіх бюрократичних питань. Водолази вже обстежили дно. Нині фахівці готують потрібну технічну документацію. Також ми домовились про косметичний ремонт порту», – зазначив Олександр Скічко.
Усе це потрібно, аби відновити пасажирські перевезення Дніпром. На сьогодні в області напрацьовують дорожню карту запуску річкових перевезень.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що дегустація, конкурси, майстеркласи та фаєр-шоу – детальна програма «Kaniv Beer Fest».
Який порт?
Пристань можливо…
Він мав на увазі космопорт.
Невже , – не зрозуміло ?!
Космодром “Канів”!
Супер, у нас в Каневі все є, і Пиво-свято, і Музика-свято на пристані, а тепер ще і міжнародно- міжгалактичний порт побудують!
А від порту- залізну дорогу, щоби розвозити грузи і товари і людей до Сміли, Миронівки, та інших мега-сіті !! А ще автобан, як в Німеції прокладуть! Дороги у нас Ренькас з армян- дорожбудом класно вміють!
Ой, як класно нам буде!!!! Ура!
Порт, воно канєшно! А що губер скаже про посудини, які заходитимуть у порт? Чи нафіг вони нужні? А чи не привидівся йому порт, якого у Каневі споконвіку не було? Я теж, як був малим, любив мріяти, а як виріс – попустило. Може і тут попустить?
На черкаському сайті 18000 нарешті оголошена ціна катанія на кожній із двох Ракет, часів чи то пізнього Хрущова чи то раннього Брежнєва. Ціна білета дуже скромна – 500 гривень! Урррррра! Слава Україні! Та здраствує наш рідний отєц – кормілец Скічко!
Яка безгосподарність на державному рівні: від Києва до Черкас (а це близько 200 км!) через Дніпро – жодної залізничної переправи, тоді коди Київ перевантажений! Що особливо відчувається в умовах війни!Канів – ріка північ – південь, залізниця схід – захід. Стратегічні зв”язки, якими нехтуватини – ганьба державникам і всьому українському народу!