Ринок круїзів річками та морем зростав у Європі та в світі на 15–20 % щорічно до 2020 року. Були круїзи популярні та доступні й в Україні, але непрості економічні часи на початку 90-х їх майже знищили. Зараз, на тлі змін у всій країні, їх час відновлювати.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію очільника Черкаської ОДА Олександра Скічка, опубліковану на «Liga.net».
«В Україні є річки та є місця, які варто поєднати у цікаві для туристів маршрути– Черкащина, наше всеукраїнське #МісцеCили, володіє, мабуть, найвідомішим та найперспективнішим таким маршрутом — Київ–Канів–Київ. Це моя мрія — запустити річковий транспорт із Києва до Канева та Черкас. Нещодавно ми провели зустріч із Державним агентством розвитку туризму, які хочуть запустити пілотний річковий проєкт «Київ-Канів», залучивши до нього туроператорів, інвесторів, іноземних партнерів та вітчизняного виробника для створення нових кораблів», – відзначив очільник Черкащини.
Такі перевезення в області розглядають не окремо, а в комплексі. Нині в Каневі будують Шевченківський культурний центр та створюємо культурно-туристичний простір.
«Тим більше, що із наступного року набуває сили закон «Про внутрішній водний транспорт», співавтором якого я є. Закон передбачає повну лібералізацію ринку та імплементацію норм ЄС в українське законодавство. І саме Черкащина має бути одним із трендсеттерів розвитку водного транспорту. Із наступного року почнеться фінансування річки. Мова йде про ремонт шлюзів, днопоглиблення та інші технічні роботи. До цього моменту вже потрібно готуватись та напрацьовувати реальні проекти», – додав Олександр Скічко.
Дистанція маршруту запланована у 130-140 кілометрів, при цьому розглядається формат прогулянкового рейсу із програмою як на один день, так і на два дні. Також у стадії розрахунків і тип кораблів, яким планують перевозити туристів — від прогулянкових містких (100-200 осіб) зі швидкістю до 30 км/г, до — швидкісних «ракет» (59-73 особи) зі швидкістю до 60 км/г. В залежності від типу відпочинку, харчування та часу у дорозі буде формуватися й остаточна ціна для туриста.
«Черкаська область готова зацікавити інвесторів та операторів, надавши їм усю необхідну локальну інфраструктуру. Уже знайдені 2 «ракети», поки єдиний реальний варіант спроби відновлення перевезень. Тривають переговори, щоб інвестор погодився на такий «пілотний» проєкт, і з літа зміг би його запустити. Старт навіть кількох кораблів відкриє простір для великих змін на Дніпрі та Черкащині!», – зазначав голова облдержадміністрації.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що у межах Школи сталого розвитку для канівських п’ятикласників провели екологічний урок.
Этот фантазёр даже меня перещеголял! Даёшь круиз Черкассы – Нью Васюки на “Ракете” которой примерно 50 лет! СПРАВКА: Выпуск «Ракет» начался в 1957 году и продолжался до середины 1970-х годов. Всего было построено около четырёхсот теплоходов.
Оце воно! По Дніпру на древній Рокеті, а по суші на паровозі! Ще можна пароплави з гребними колесами і чумацькі вози з волами. Красота! Очіпки, оселедці, шаровари… У нормальних людей ХХІ сторіччя, а ми – дикуни! Про(рали все, що тільки можна. Слава Україні!
А Скічко і його олігархочка будуть розважати туристів піснями і жартами на англійській мові@
Буде весело!