Нові схеми вигадують аферисти, щоб отримати конфіденційну інформацію від громадян для шахрайських дій.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію Патрульної поліції Черкаської області.

Голосовий фішинг — один із видів шахрайства, метою якого є виманювання довіреної інформації у користувача.

Шахрайство з голосовим фішингом технічної підтримки

Уникайте автоматичних дзвінків. Ви відповіли на телефонний дзвінок і зрозуміли, що розмовляєте не з людиною, тому кладіть слухавку.

Шахрайство з голосовими підказками

Не відповідайте на голосові автоматичні підказки. Зловмисник може записати ваші голосові відповіді, щоб використовувати їх для шахрайських дій.

Не поширюйте конфіденційну інформацію

Ніколи не діліться особистою інформацією телефоном. У вас запитали ваш податковий номер чи будь-яку іншу особисту інформацію? Не забувайте, що державні установи, банки чи компанії, що видають кредитні картки, ніколи не запитуватимуть вашу особисту інформацію.

Злочинці намагаються зробити все, щоб отримати бажане і використовують для цього практично будь-які засоби використовуючи різні види шахрайства — вішинг, смішинг, фішинг.

Будьте уважні та обережні!

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що 21-річного «криптовалютного» шахрая викрили правоохоронці на Черкащині (фото).