Звужуючи географію експорту основної продукції, компанія KTD Group розширює виробничі можливості і готується вийти на ринок малої авіації.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію із сайту «Промисловий портал».
Ще у 2018 Кабінет міністрів погодив Стратегію відродження українського авіабудування на період до 2022 року. Її мета — відновити сталий розвиток галузі та створити умови для забезпечення рентабельності високотехнологічного виробництва авіаційної техніки. А також забезпечити поступове збільшення обсягів продажів нових конкурентоспроможних суден.
Прийнятий документ дозволив окремим оптимістам обережно заговорити про відродження вітчизняного авіапрому. Ті ж оптимісти намагаються розгледіти в неоновлених потужностях ДП “Антонов” вихід з піке. Зате галузь продовжує завалюватися в штопор. Все було б набагато сумніше, якби не приватний авіапром, який, на відміну від державного, в останні роки демонструє певні успіхи. В Україні досить впевнено почувають себе кілька приватних компаній, які збирають легкомоторні маломісткі літаки та вертольоти. Настільки впевнено, що їх комерційний успіх раз у раз намагаються повторити.
Ось і українська KTD Group, відома побутовою технікою під торговими марками Saturn і Laretti, анонсувала у своєму портфелі новий продукт – 4-місний спортивний літак Jupiter-J4S, який збирається на потужностях підприємства в Каневі. Засновник KTD Group Олександр Громико, сам приватний пілот, інвестував у створення спільного з інженерами з Німеччини проєкту Jupiter Aircraft.
«Над назвою нового продукту довго не роздумували. Є техніка Saturn, тепер буде Jupiter», – жартує Олександр.
Як він відзначає, літак — повністю вітчизняна розробка, над якою працювали авіаконструктори, колишні співробітники заводу Антонова. Jupiter Aircraft вирішила зайняти нішу спортивних 4-місних літаків. Цільова аудиторія Jupiter – льотні школи, служби аеротаксі та приватні особи. Крім туристичних, розважальних, ділових поїздок Jupiter-J4S можна використовувати для спостереження за місцевістю, в рятувальних цілях і навіть для перевезення невеликих вантажів. Адже технічні характеристики все це дозволяють: так, максимальна злітна вага – 820 кг, максимальна швидкість — до 310 км/год, максимальна дальність польоту — до 1500 км.
99% зібраних літаків, зазначає пан Громико, експортуватимуть. Замовники вже чекають, адже за характеристиками український Jupiter-J4S нічим не поступається австрійському аналогу Diamond DA 40. В українському навіть є суттєва перевага — майже вдвічі нижче ціна.
«У цьому році ми плануємо завершити збирання і продати три літаки. План на наступний рік — уже 10 літаків і подальший розвиток. Майже вся продукція, принаймні, 99% патентів, піде на експорт. Для цього ми створили дилерську мережу більш ніж у 20 країнах по всьому світу. Навіть вже не розвиваємо її, оскільки потенційних клієнтів і так багато. Всі чекають перший літак, щоб провести випробування. Безумовно, для світу Україна досі залишається авіабудівною країною, що певним чином допомагає вітчизняним виробникам просувати свою продукцію на світовий ринок», – говорить засновник ТОВ «KTD Group» Олександр Громико.
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що для канівських підприємців фахівці Держпраці та Держспоживслужби провели семінар.
Першим літаком треба Ренькаса та Святелика відправити яко можна далі від цього міста .
Слушна пропозиція ?!
Хоча, у цьому році, після того , як вони в черговий раз зганьбили місто, піклуючись лише про свої маленькі та нікчемні меркантильні інтереси та не бажаючи йти на позачергові вибори , провалили об’єднання Канева з 5-ю селами, ми їм вкажемо на їх місце і без будь-яких літаків.
http://kanos.com.ua/predstavnyky-kanivskoji-vlady-pojihaly-u-stolytsyu-schob-donesty-svoje-bachennya-schodo-projektu-perspektyvnoho-planu-formuvannya-hromad/?doing_wp_cron=1583858493.4507029056549072265625
***
Не будем казати ” гоп” поки не перескочим….
Усе це чудово.
Але, хто це там сьогодні по Каневу на Теслі їздив ?! – ось що мене непокоїть.
Може, – то Святелик з Києва приїхав ?!
Оставьте лучше больницу в Каневе, а не закрываете правители сраные, самолёты они будут строить……..
“Першим літаком треба Ренькаса та Святелика відправити яко можна далі від цього міста…”, а, оскільки літак 4-місний, то третім, разом з запропонованими потрібно відправити Луку. Таким чином, залишається вільним одне місце. Виставляйте пропозиції претендентів на незаймані місця. Ду.маю, що “святоша” запропонує Гамалія.
Розробка нових літаків
Пропоную нові розробки літаків