На офіційній сторінці медичного закладу у Facebook опублікований пост заступника головного лікаря Канівської ЦРЛ, який коментує значну кількість нарікань щодо роботи їх персоналу.

Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію КНП «Канівська центральна районна лікарня».

«Багато нарікань на роботу КНП «Канівська ЦРЛ», особливо, після недавнього трагічного випадку з молодою людиною. Є коментарі в Фейсбук, на Канос і т.д. Наразі, я не хочу торкатися цього випадку, так як йде розслідування, буде прцювати комісія, тому, давайте дочекаємось все ж таки їхніх рішень щодо конкретного випадку.

Хочу донести про інше. Насамперед, дякую за деякі коменти, підтримку лікарні та Вашу зважену позицію.

КНП Канівська ЦРЛ завжди є на увазі у всіх. Як би ми не говорили про Золотоношу, Черкаси, якийсь високий чи низький рівень, хворий у невідкладному стані буде доставлений до нас, в окрузі 40 км, - ми - найближчий заклад. І, безпосередньо, надання невідкладної допомоги лягає на наші плечі. Ви просто не уявляєте, скільки хворих щоденно привозить екстрена медична допомога, звертаються самі, або направляються іншими закладами. В той же самий час Ви не бачите, або робите вигляд, що не бачите, що в більшій мірі, допомога надається фахово, вчасно і професійно. Далеко не треба ходити. Самими травматологами виконано більше 300 операцій за рік, в тому числі, і складних , і артроскопічних. Але цього чомусь Вам не видно. Інфаркти госпіталізуються на Черкаси, де їм проводять ПКВ (возить як швидка так і ЦРЛ), якщо не можемо довезти, то працюємо на місті (тромболізіс). методика повністю відпрацьована. Цього Ви теж чомусь не бачите. Пологове, завідуюча переймається кожною жінкою, не відходить від них, цього Ви також не бачите. Про які гроші в приймальному Ви можете говорити? Там ніколи за це думати.

Разом з тим, Ви не бачите, як приймальне майже кожний тиждень бореться з агресивними п'яними, як туди приходять вночі ті, в кого болять зуби тиждень, в кого вже тиждень висока температура і т.д. Половина тих, що підписали декларації з сімейними лікарями, чомусь поняття не мають, для чого вони це зробили і що до нього можна звертатись.

Я сам стаю свідком інколи незрозумілих дій населення, неадекватних нарікань і т.д.
Приклад:
Чоловік попросив перевезти лежачу дружину додому з лікарні. Дав машину (безкоштовно), вулиця в тих місцях, де я б легковою не їздив. Водій на високому Сітроен не зміг, звичайно, доїхати 200м. Замість дякую за машину - матюки і паскудна Ваша лікарня.

В приймальному травматолог оглядає жінку. Все начебто нормально, біль в коліні, але гострого нічого немає, Рентген безкоштовно, все нормально "Відвезіть додому, бо нема грошей на таксі", даю машину, на слідуючий день скарга на УОЗ - прийміть міри до травматолога, бо він начеб то боляче мені дивився коліно.

В неділю в 17.00 бігає по всій лікарні хворий, погрожує дівчатам в приймальному, де ваші лікарі, мені треба зняти шви (так Вам же шви знімати через 5 діб, - а я хочу зараз).

Виявлений інфаркт у молодого хлопця, організовуємо транспортування на Черкаси, з матами всіх посилає, вговорити неможливо. Терапевт ганяється по території, пояснюючі йому та його жінці, що це - небезпечно, він все одно втік.

Я все-така хотів Вас бути трохи виваженішими та трохи терплячими. У Вас є сімейний лікар, зверніться до нього з проблемою, хоча б по телефону. він - ваш координатор.

Ви прийшли в Канівську ЦРЛ, вам нададуть допомогу в будь-якому разі. Щось не влаштовує, не замикайтесь в злобі, звертайтесь все, те, що можна, я завжди поможу. Не поможу в 3-ьох речах: «Мені потрібен лікарняний», «Хочу переробити довідку психіатра», «Мені потрібна група інвалідності», - зазначено у дописі, підписаному заступником головного лікаря Канівської ЦРЛ (пунктуація та стилістика повністю збережена).

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що за вихідні на Черкащині додалося 17 випадків захворювання на COVID-19.