Восени команда ТРК «Магніт» взяла участь та стала одним із переможців конкурсу бізнес-ідей «Роби своє», що його реалізовує Благодійний фонд «МХП – Громаді» за підтримки ПрАТ «Миронівська птахофабрика». Завдяки цьому радійники придбали необхідне обладнання та вже працюють над створенням власного відеопродукту.

Про це повідомляє Kanos із посиланням на інформацію пресслужби ПрАТ «Миронівська птахофабрика».

 «Насправді ідея проєкту «Чути і бачити» виникла на запит аудиторії, – розповідає Віталій Слободяник, директор ТРК «Магніт». – Раніше ми іноді знімали невеликі прості відео на телефон аби показати, що таке радійна студія, які гості приходять до нас на ефір тощо. Розміщували їх на своїх сторінках у соцмережах і з приємністю помітили, що такий контент гарно «заходить» людям, їм цікаво дивитися. Тому вирішили робити це більш якісно та професійно».

Загалом сума грантової підтримки від фонду склала понад 70 тис. грн. За ці кошти було придбано відеокамеру та мікрофонну радіосистему для виїзних зйомок, дві камери для стримінгу, а також допоміжне обладнання.

До речі, своє повноцінне тестове відео медійники знімали на концерті гурту «KOZAK SYSTEM» у Каневі, що також відбувся за підтримки МХП. Кажуть, що техніка виправдала всі очікування, тож у планах регулярне створення відеопродукту для фейсбук-сторінки радіо та розвиток власного ютуб-каналу.

– Наша мета – зробити радіо «Магніт» ще більш цікавим для людей та розширити аудиторію. Упевнений, що технічні можливості, які ми отримали завдяки підтримці Фонду «МХП – Громаді», помножені на бажання нашої команди вдосконалюватися й ставати кращими, дозволять реалізувати ці плани. Відразу скажу, що ми не будемо завалювати стрічку відеороликами чи спамити в ютубі, адже для нас важливо робити якісний, унікальний відеоконтент. Однак, слідкуючи за нашими ресурсами, ви точно не пропустите ефірів з цікавими гостями, або ж репортажу з якоїсь класної події у житті громади, – поділився планами Віталій Слободяник.

Зі свого боку менеджер фонду Віталій Очеретяний відзначив, що конкурс «Роби своє» якраз і покликаний надати нові можливості для малих бізнесів: «У цей складний час невеликі місцеві компанії особливо вразливі, тому коли ми бачимо, що вони хочуть не просто вистояти, а прагнуть розвитку, ми це підтримуємо».

Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що фонд «МХП – Громаді» фінансово підтримав облаштування 75 укриттів на 6,6 млн грн, зокрема й у Степанцях та у Каневі (фото).