У селі Мошни на автодорозі Р-10 тривають роботи із влаштування шару посилення дорожнього одягу та вирівнюючого шару асфальтобетону.
Про це повідомляє «Kanos» із посиланням на інформацію прес-служби САД у Черкаській області.
У селі Мошни Черкаського району на автодорозі державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 45+800 - км 52+800 продовжуються роботи із влаштування шару посилення дорожнього одягу щебенево-піщаною сумішшю ЩПС-40, обробленої цементом, товщиною 18 см за допомогою асфальтоукладальника. Також продовжуються роботи із влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону за допомогою асфальтоукладальника.
Працівниками підрядної організації вже влаштовано понад 7 тис. кв. м щебенево-піщаною сумішшю ЩПС-40, обробленої цементом, товщиною 18 см та майже 5 тис. кв. м вирівнюючого шару асфальтобетону.
По завершенню влаштування шару щебенево-піщаної суміші та вирівнюючого шару асфальтобетону, розпочнуться роботи із влаштування верхнього шару асфальтобетонної суміші ЩМА-20, а також роботи із підсипання та укріплення узбіч.
На Урядовому порталі оприлюднено Постанову Кабінету Міністрів України №515 від 4 липня 2018 року, якою встановлені ліміти на фінансування поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці 45+800 – км 52+800, що у селі Мошни Черкаського району. Згідно з цією постановою, на фінансування поточного середнього ремонту цієї ділянки автодороги з Державного бюджету виділено 57 272 850 грн.
Ремонтні роботи на автодорозі розпочалися від в’їзду у село зі сторони Канева. Відповідно до укладеного договору з підрядною організацією ТОВ «Главшляхбуд», у рамках поточного середнього ремонту автодороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 45+800 – км 52+800 буде проведено комплекс робіт: посилення основи дорожнього одягу, укріплення узбіч, влаштування зупинкових та посадкових майданчиків, встановлення нових автопавільйонів громадського транспорту, влаштування тротуарів, влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетону на проїжджій частині, влаштування з’їздів з автодороги, влаштування дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків, влаштування металевого бар’єрного огородження та інше.
Постійний технічний нагляд за якістю проведення ремонтних робіт здійснюють спеціалісти Відділу якості, технічного контролю та нових технологій і Лабораторії з контролю якості Служби автомобільних доріг у Черкаській області та ДП «Дорожній контроль якості».
Нагадаємо нещодавно ми писали про те, що на мосту через Рось монтують армувальну сітку та облаштовують захисний шар.